• ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
  • کد خبر: 9131
  • readingTime: ۱ دقیقه
رحمان رضایی

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم پیکان حریف قابل احترامی است، باید با یک بازی منطقی و حساب شده به مصاف این تیم برویم.

به گزارش ایراسین، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با تیم پیکان گفت:‌ دیدار فردا بازی فوق‌العاده سنگینی است چون پیکان بازیکنان خوبی دارد که خیلی دونده و جنگنده بازی می‌کنند و در ضد حملات خیلی خطرناک هستند، تیم پیکان حریف قابل احترامی است، باید با یک بازی منطقی و حساب شده به مصاف این تیم برویم.

وی پیرامون عدم بخشش محرومیت وحید محمدزاده مدافع تیمش از سوی فدراسیون اظهار داشت:‌ امیدوار بودیم که وی بخشیده شود ولی تا این لحظه هیچ اطلاعاتی درباره بخشش محمدزاده دریافت نکرده‌ایم. این مساله‌ای است که باید به عهده باشگاه بگذارم چون مکاتبات فدراسیون و سازمان لیگ با باشگاه انجام می‌شود.

رحمان رضایی در پاسخ به این پرسش که آیا اشتباهات داوری علیه تیمش در بازی‌های قبلی، باعث نمی‌شود که مدافعانش با ترس بازی کنند، افزود: ما سعی کرده‌ایم مسائل حاشیه‌ای و داوری را فراموش کنیم و تمرکز را روی بازی بگذاریم و بازیکنان را از این مسائل جدا کنیم. با بازیکنان درباره مسائل داوری به اندازه کافی صحبت شده است. سعی می‌کنیم تمرکزمان را روی خود بازی و مباحث فنی و تاکتیکی باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه فولادشهر گفت:‌ هر ورزشگاهی که چمن خوب داشته باشد، روی کیفیت بازی تاثیر می‌گذارد. ورزشگاه فولادشهر هم چمن خیلی خوبی دارد. این به مربی کمک می‌کند تا کارهای تاکتیکی و سرعتی را در تیمش پیاده کند.

وی در پایان پیرامون خط دفاعی ذوب آهن بیان داشت: خوشبختانه وضعیت کار تیمی و فردی ما در خط دفاع خیلی بهتر شده است، البته این تقویت باید در همه خطوط باشد تا توازن برقرار شود روی همه خطوط فوق‌العاده وقت می‌گذاریم و کار می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =