محمد کریمی

هافبک تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازی بسیار سختی را مقابل تیم خوب تراکتور تبریز داریم.

به گزارش ایراسین، محمد کریمی هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون بازی فردا با تراکتور تبریز گفت: کریمی در پایان در مورد تقابل حساس با تراکتور در هفته سوم هم توضیح داد: بازی بسیار سختی را مقابل تیم خوب تراکتور تبریز داریم، آنها از تیم‌های پر مهره و قدرتمند لیگ هستند و قبل از شروع فصل یک دیدار تدارکاتی مقابل آنها داشتیم که به شناخت خوبی رسیدیم و این به بازی رو در رو کمک می‌کند، امیدوارم با کسب حداکثر امتیاز از تبریز به اصفهان برگردیم.

وی با اشاره به بازی هفته دوم مقابل آلومینیوم اراک خاطر نشان کرد: پیروزی خوبی بود و با توجه به شکست در بازی اول به آن نیاز مبرم داشتیم و از لحاظ روحی هم شرایط خیلی خوبی در تیم ما ایجاد کرد و از این بابت خوشحالم و امیدوارم این مقدمه پیروزی‌های بعدی باشد و بتوانیم نتایج خوبمان را ادامه بدهیم.

محمد کریمی در رابطه با گل سپاهان که تیم حریف عقیده داشت آفساید است، بیان داشت: فیلم گلی که زدیم موجود است و هرکسی آن را ببیند متوجه می‌شود گل ما سالم بود و مشکلی نداشت و مرتضی منصوری و بازیکن حریف در یک خط قرار داشتند.

هافبک تیم فولاد مبارکه سپاهان پیرامون تیمش با سرمربیگری محرم نویدکیا گفت: سپاهان در فصل جدید تغییرات زیادی داشته و کادرفنی عوض شده و برای همین تا بچه های تیم بخواهند با تفکرات جدید آشنا شوند و بخواهند آن را به بهترین نحو ممکن در زمین پیاده کنند نیاز به زمان دارد و از همین رو می‌بینید تیم ما هرچه جلو می‌رود بهتر می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من دو فصل قبل آقای پاس گل لیگ شدم ولی هر فصل شرایط خاص خودش را دارد و نمی‌شود دو فصل را با هم مقایسه کرد. من تلاش می‌کنم در فصل جاری برای تیم مثمر ثمر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =