• ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
  • کد خبر: 9121
  • readingTime: ۲ دقیقه
برتری 0-2تیم سپاهان اصفهان -تراکتورسازی تبریز
در هفته دهم لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه پیگیری می شود که در مهم‌ترین دیدار تراکتور تبریز میزبان فولاد مبارکه سپاهان است.

به گزارش ایراسین، دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران روز پنجشنبه ششم آذرماه 1399 با انجام چهار مسابقه به پایان می‌رسد که در حساس ترین بازی تراکتور از فولاد مبارکه سپاهان پذیرایی می کند. تقابل این دو تیم مدعی همیشه دیدنی و جذاب است. هر دو تیم جمعی از بهترین و با کیفیت‌ترین بازیکنان لیگ برتر را در اختیار دارند و اگر سرمربیان دو تیم احتیاط را از دستور خود خارج کنند می‌توانیم شاهد یک بازی زیبا و تهاجمی باشیم. علیرضا منصوریان هنوز با تراکتور بردی به دست نیاورده و به دنبال دشت اولین پیروزی خود است. اما سپاهان، هفته گذشته آلومینیوم اراک را شکست داد تا سه امتیازی شود. محرم نویدکیا که اولین سال مربیگری در لیگ برتر را در کارنامه‌اش ثبت کرده روز سختی مقابل منصوریان و قرمزپوشان تبریزی دارد.

شهرخودرو - صنعت نفت آبادان

تیم شهرخودرو بعد از باخت به پیکان دوباره در خانه به دنبال پیروزی و جبران ناکامی است. سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم مشهدی بعد از باخت به پیکان گفت که به جز مربیگری باید چیزهای دیگری هم یاد بگیرم! صنعت نفت هم مثل شهرخودرو سه امتیازی است و هفته گذشته با یک پنالتی بازی را به پرسپولیس واگذار کرد. اکنون هر دو تیم برای کسب پیروزی بازی می‌کنند.

ذوب آهن - پیکان

ذوب آهن بعد از اینکه از دو مسابقه فقط یک امتیاز کسب کرد بیانیه‌ای شدیدالحن را خطاب به وزیر ورزش نوشت و تهدید به کناره‌گیری از لیگ کرد! باشگاه ذوب آهن ادعا کرد که مافیایی در فوتبال وجود دارد و حالا این هفته باید به مصاف یک تیم بحران زده برود. مهدی تارتار سرمربی پیکان و دستیارانش روز گذشته از سمت‌شان استعفا کردند تا این تیم بدون کادرفنی به نصف جهان برود. ذوب آهن اگر بازهم امتیاز از دست بدهد ممکن است این مرتبه بیانیه‌ای تندتر صادر کند.

نفت مسجدسلیمان - پرسپولیس

نفت مسجدسلیمان بدون باخت و برد و با دو امتیاز لیگ برتر را شروع کرده است  و این مرتبه مقابل پرسپولیس به دنبال اولین پیروزی است. مجتبی حسینی سال‌ها به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی در کنار او کار کرده و به خوبی با تفکرات فوتبالی مربی پرسپولیس آشناست. البته سرخپوشان در این مسابقه یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی روی نیمکت ندارند. حمید مطهری در غیاب یحیی هدایت فنی سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت. مجتبی حسینی هم می‌خواهد با امتیاز گرفتن و حتی شکست دادن پرسپولیس دوباره در فوتبال عرض اندام کند.

برنامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال:

 چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹

 گل گهرسیرجان – فولاد خوزستان

سایپا تهران – نساجی مازندران

استقلال – ماشین سازی تبریز

آلومینیوم اراک – مس رفسنجان

پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹

شهرخودرو مشهد – صنعت نفت آبادان

ذوب آهن اصفهان – پیکان تهران

تراکتور- فولاد مبارکه سپاهان

نفت مسجدسلیمان – پرسپولیس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =