مسعود ابراهیم‌زاده

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ما چهار امتیاز از دست دادیم و باید این هفته مقابل پیکان هرطور شده پیروز شویم.

به گزارش ایراسین، مسعود ابراهیم‌زاده مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون بازی هفته سوم مقابل پیکان تهران گفت: بازی سختی مقابل پیکان داریم و آنها توانستند شهر خودرو را شکست دهند و روحیه بالایی دارند ولی ما چهار امتیاز از دست دادیم و باید این هفته هرطور شده پیروز شویم.

وی در خصوص دیدار با ماشین سازی اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و می‌دانستیم در تبریز مقابل ماشین سازی بازی سختی داریم ولی فکرش را نمی‌کردیم مجبور شویم کل بازی را با یک بازیکن کمتر انجام دهیم ولی با کارت قرمز داور در دقیقه یک بازی این اتفاق افتاد و کار برای ما سخت شد.

مسعود ابراهیم‌زاده افزود: ما تمرینات خوبی انجام دادیم و انگیزه و آمادگی بالایی برای مسابقه داشتیم ولی تصمیم داور بازی را تحت تاثیر قرار داد و باز خدا را شکر که در دقایق آخر به گل رسیدیم و حداقل شکست نخوردیم.  

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مورد نامه باشگاه به وزیر ورزش و جوانان و تهدید به کناره‌گیری از لیگ برتر گفت: باشگاه حق دارد که این همه هزینه و سرمایه‌گذاری انجام شده تا تیم نتیجه بگیرد ولی وقتی داوری‌ها تا این اندازه پر اشتباه است انگیزه از من بازیکن تا مجموعه باشگاه برای تلاش گرفته می‌شود. ما در شرایط عادی اگر دو بازی را مساوی کرده بودیم باشگاه ما را جریمه می‌کرد یا تذکر می‌داد ولی به خوبی می‌دانند که ما عملکرد خوبی داشتیم و تلاشمان را کردیم و دلیل نتیجه نگرفتن تیم اشتباهات داوری است.

وی ادامه داد: این اشتباه فقط برای این بازی نیست و در بازی قبل و هفته‌های آخر فصل گذشته هم چنین مسائلی را شاهد بودیم و به قدری از داوری ضربه خوردیم که تیم در حال سقوط به لیگ یک بود.

مسعود ابراهیم‌زاده در پایان پیرامون عملکرد خوبش مقابل ماشین سازی گفت: به عملکرد شخصی خودم به طور مجزا فکر نمی‌کنم و دوست دارم تیم نتیجه بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =