حمید رضا عظیمیان

مدیر عامل فولاد مبارکه گفت: تحول دیجیتال، فولاد مبارکه از همه پروژه هایی که تاکنون در فولاد مبارکه مطرح شده با اهمیت تر، حساس تر و با ارزش تر است، زیرا در سایه اجرای این پروژه فولاد مبارکه به صورت هوشمند اداره می شود و این باعث کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری و کیفیت، ایجاد تنوع در محصولات و نهایتاً سودآوری شرکت خواهد شد.

به گزارش ایراسین مدیر عامل فولاد مبارکه در ادامه سلسله پیام های خود در مسیر تحقق فولاد مبارکه هوشمند در گفتگو با رادیو فولاد گفت: تحول دیجیتال، فولاد مبارکه را در کلاس جهانی معرفی می کند و همانطور که شرکت های بزرگ به سمت اداره هوشمند پیش می روند؛ فولاد مبارکه هم این فرآیند را برای 5 سال آینده پیش روی خود قرار داده است. این کار بسیار بسیار بزرگی است که از همه پروژه هایی که تاکنون در فولاد مبارکه مطرح شده با اهمیت تر، حساس تر و با ارزش تر است زیرا در سایه اجرای این پروژه، فولاد مبارکه به صورت هوشمند اداره می شود و این باعث کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری و کیفیت، ایجاد تنوع در محصولات و نهایتاً سودآوری شرکت خواهد شد. سودآوری خوبی که برای سهامداران، کارکنان بخش صنعت و شرکت های پایین دست فولاد مبارکه به ارمغان خواهد آمد.

عظیمیان در ادامه خاطر نشان کرد: این طرح که از 1399/5/5 کار خود را شروع کرده است و تا سال 1404 اجرا خواهد شد باعث می شود حضور فولاد مبارکه در بازارهای بین المللی و در بین رقبا، حضوری مقتدرانه باشد و محصولاتمان با کیفیت بالا قابل عرضه در بازارهای جهانی باشد زیرا امروز مصرف کنندگان ورق در دنیا به دنبال محصولات با کیفیت خاص، سبک، با استحکام بالا و دارای انعطاف و شکل پذیری خاص هستند و مصرف کنندگان محصولی که از ما می خواهند بسیار ویژه تر شده است. لذا این نقشه راه با همکاری همه پرسنل در سال 1404 منجر به افزایش تولید و نتیجه نهایی خواهد رسید.

مدیر عامل فولاد مبارکه به فعالیت های اجرا شده در این طرح اشاره کرد و افزود: ما برای اینکه بتوانیم این طرح بزرگ را انجام دهیم تاکنون 2 فعالیت را در دستور کار فولاد مبارکه قرار داده ایم: یکی با هماهنگی دانشگاه اصفهان برنامه آموزش یک ساله ای را برای مدیران و رهبرانی که قرار است این پروژه را اجرا کنند شروع کرده ایم که تاکنون چندین جلسه از آن برگزار شده و همه مدیران ما در سطوح مختلف در حال آموزش و آمادگی هستند تا مهارت های لازم را در این زمینه پیدا کنند. فعالیت دیگر ما رخدادی است که شرکت ایریسا با برند S3 در حال اجرا آن است. در این رخداد از همه شرکت های استارتاپی ایران خواسته شده تا با مسائل و پروژه کوچک و بزرگ فولاد مبارکه آشنا شوند و در حل آنها مشارکت کنند. این طرح هم با استقبال خیلی خوبی مواجه شده و تا پایان سال جاری، منجر به قراددادهای زیادی خواهد شد.

عظیمیان در خاتمه گفت: می دانیم که اگر بخواهیم در این طرح موفق باشیم باید در همه سطوح افراد در این فرآیند مشارکت داشته باشند؛ لذا با هماهنگی شرکت ایریسا طرح «یک چالش، یک راهکار نوآورانه و یک جایزه» را پیشنهاد دادیم که می تواند به همراهی همه سطوح فولاد مبارکه در این راه کمک کند و من از همین جا از همه کارکنان فولاد مبارکه می خواهم که در این طرح شرکت کنند و با ارائه راهکارهای نوآورانه به ما کمک کنند. طرحی که در طول این 5 سال به صورت مدام ادامه خواهد داشت و افراد می توانند روی ایده و طرح های خودشان کار کنند و آن را توسعه دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =