• ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
  • کد خبر: 9054
  • readingTime: ۲ دقیقه
برتری یک برصفر تیم سپاهان مقابل تیم الومینیوم در هفته دوم لیگ برتر فوتبال

عکس:مجتبی جهان بخش

در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فولاد مبارکه سپاهان به اولین سه امتیاز دست یافت.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران هفت دیدار انجام شد و بازی دو تیم پیکان و شهر خودرو پس از ۲۰ دقیقه به دلیل بارش شدید باران و نبود شرایط برگزاری نیمه کاره رها شد تا ادامه این بازی به روز یکشنبه دوم آذرماه پس از فراهم شدن شرایط از سر گرفته شود. این هفته برای شاگردان محرم نویدکیا در تیم فولاد مبارکه سپاهان خوش یمن بود. سپاهان در بازی اول با سه گل مغلوب گل گهر سیرجان شده بود، در نقش جهان اصفهان میزبان آلومینیوم اراک بود و توانست با تک گل دقیقه ۵۶ سجاد شهباززاده این تیم را شکست بدهد. طلایی پوشان اصفهانی از همان ابتدا تسلط و برتری خود را بر حریف نشان دادند و در نهایت با همان نتیجه ۱ بر صفر حریف اراکی را از پیش رو برداشتند.

نساجی مازندران صدرنشین لیگ برتر بیستم در پایان هفته اول، از هفته دوم میزبان تیم مدعی تراکتور بود. بازی دو تیم از همان ابتدا هجومی و زیبا دنبال شد و این میزبان بود که ابتدا با گل دقیقه ۶۹ ایوب کلانتری روی پاس مهرداد بایرامی پیش افتاد. اما شاگردان عیرضا منصوریان پس از چند حمله در دقیقه ۸۲ با ضربه حمید بوحمدان که در بین راه به اشکان دژاگه برخورد کرده بود، بازی را به تساوی کشاندند.

دو تیم نفت مسجد سلیمان و سایپا در استان خوزستان دیگر بازی هفته دوم لیگ برتر بیستم را برگزار کردند. نفت ابتدا دقیقه ۴۰ با پاس محمد مهدی محبی و ضربه تمام کننده ساسان حسینی پیش افتاد. با این حال سایپا با ضربه حسین مالکی در دقیقه ۵۱ نتیجه را جبران کرد و دو تیم نهایتا کار خود را با تساوی ۱-۱ به پایان رساندند.

بازی آغازین روز جمعه ۳۰ آبان به دربی استان کرمان به میزبانی مس رفسنجان از گل گهر سیرجان اختصاص داشت. شاگردان امیر قلعه نویی در ادامه آغاز خوب خود در لیگ برتر بیستم با دو گل دقایق ۶۱ و ۷۶ گادوین منشا مس رفسنجان را شکست دادند تا مشخص شود تیم سیرجانی در فصل جدید یکی از مدعیان قهرمانی است.

ماشین سازی در تبریز از ذوب آهن اصفهان پذیرایی کرد و با وجود اینکه از وحید بیاتلو سرمربی خود به دلیل محرومیت بهره نمی برد، مقابل حریف به تساوی ۱-۱ رضایت داد. پیمان بابایی دقیقه ۸۰ برای ماشین سازی گلزنی کرد و عبدالله حسینی دقیقه ۸۹ کار را برای شاگردان رحمان رضایی به تساوی کشاند.

مهم‌ترین بازی هفته دوم لیگ برتر بیستم ایران بین فولاد خوزستان و استقلال تهران در اهواز برگزار شد. این بازی که حواشی فراوانی در پایان خود داشت، در نیمه اول با برتری نسبی استقلال همراه بود. با این حال دو تیم موفق به گلزنی نشدند. نیمه دوم ابتدا با بازی بهتر استقلال و گل دقیقه ۶۳ این تیم با ضربه وریا غفوری از روی نقطه پنالتی آغاز شد. اما فولاد در ادامه بر بازی مسلط شد و دقیقه ۷۲ روی ارسال آیاندا پاتوسی و ضربه سر فرشاد احمدزاده بازی را به تساوی کشاند و دقیقه ۹۰ نیز لوسیانو پریرا از روی نقطه پنالتی گل دوم را هم برای شاگردان جواد نکونام زد تا این تیم کامبک خود را مقابل شاگردان محمود فکری کامل کرده و به پیروزی ۲ بر ۱ دست پیدا کند.

پرسپولیس که در هفته اول لیگ برتر مقابل سایپا متوقف شده بود، در بازی مقابل صنعت نفت آبادان از همان ابتدا نمایشی خوبی داشت و تا پایان حریف را در کنترل خود داشت. با این حال تنها گل سرخ ها در این بازی دقیقه ۴۳ با ضربه سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی به دست آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =