• ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
  • کد خبر: 9046
  • readingTime: ۱ دقیقه
سید عبدالله حسینی

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم ماشین سازی را هم به خوبی آنالیز کرده بودیم و سعی داشتیم فرصت تک‌تک به آنها ندهیم.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر ایران مقابل ماشین سازی در حالیکه دقیقه اول ده نفره شد، توانست با گل دقایق پایانی سید عبدالله حسینی مدافع خود بازی را به تساوی بکشاند و با یک امتیاز به اصفهان برگشت.

عبدالله حسینی در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون بازی تبریز گفت: ما برای کسب حداکثر امتیاز به تبریز سفر کردیم، اما دقیقه اول بود که محمدزاده با سخت‌گیری داور اخراج شد و فشار زیادی به تیم ما از همان دقایق ابتدایی وارد شد.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ادامه داد: ما در طول هفته روی کار تیمی کار زیادی انجام دادیم، تیم حریف را هم به خوبی آنالیز کرده بودیم و سعی داشتیم فرصت تک‌تک به آنها ندهیم. علی‌رغم دریافت گل در دقیقه۸۰ باز هم ناامید نشدیم و با تلاش تیمی موفق شدیم نتیجه را به تساوی بکشانیم.

وی درباره گلزنی خود بیان داشت: خدا خواست که ما بازی را واگذار نکینم، زحمت همه تیم بود که ما به گل تساوی رسیدیم و من فقط ضربه آخر را زدم، ذوب‌آهن با آقا رحمان، خواسته‌هایش در این فصل کاملا متفاوت است و اگر شرایط ابتدای بازی اینطور رقم نمی‌خورد قطعا تیم ما بهتر بازی می‌کرد و توان آن را داشت که بازی را با پیروزی به پایان برساند.

عبدالله حسینی با بیان اینکه ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است، افزود: ذوب آهن در این چند ساله به جایگاه واقعی خودش نرسیده و امیدوارم با تلاش همه عوامل باشگاه، سال متفاوتی را دنبال کنیم و جایگاهی را کسب کنیم که در خور شخصیت این باشگاه باشد.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان گفت: با قدرت در خدمت باشگاه ذوب‌آهن هستم و همه بازیکنان تمام تلاش خود را برای این تیم انجام می دهند و امیدوارم در ادامه فصل بهترین نتایج را کسب نمائیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =