برتری یک برصفر تیم سپاهان مقابل تیم الومینیوم در هفته دوم لیگ برتر فوتبال

عکس:مجتبی جهان بخش

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: خوشبختانه تیم ما در هر پست دو بازیکن خیلی خوب دارد.

به گزارش ایراسین، محمدرضا مهدیزاده بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از بازی با آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران پیرامون اعتراض اراکی ها به گل سجاد شهباززاده گفت: من در زمین جایی بودم که نتوانستم تشخیص دهم که گل آفساید است یا نه، ولی بعداً که فیلم گل را دیدم از یک زاویه یکجور به نظر می‌رسید و از زاویه دیگر جور دیگر و اگر آفساید هم بوده باشد خیلی میلیمتری است، به هر حال بازی تمام شده و ما سه امتیاز آن را گرفتیم و دیگر بحث در این خصوص دلیلی ندارد.

وی پیرامون بازی با شاگردان رسول خطیبی اظهار داشت: از ابتدا می‌دانستیم یک بازی سخت مقابل آلومینیوم داریم، آنها یک تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده و تا حدی ناشناس بودند و سرمربی و بازیکنان خوبی داشتند و برای کسب حداقل امتیاز به میدان آمدند، از طرفی ما با توجه به شکست هفته اول محکوم به برتری و کسب هر سه امتیاز این مسابقه بودیم و خدا را شکر که به خواسته مان رسیدیم.

محمدرضا مهدیزاده در خصوص ترکیب جدید محرم نویدکیا برابر آلومینیوم اراک گفت: تغییرات در ترکیب تیم بسته به نظر سرمربی تیم و تاکتیک‌های خاص هر دیدار است که در اثر شرایط هر بازی در نظر گرفته می‌شوند و مشخص می‌شود که تیم با چه ترکیبی وارد زمین شود. خوشبختانه تیم ما در هر پست ۲-۳ بازیکن خیلی خوب دارد و این دست سرمربی را برای چینش ترکیب مورد نظرش باز می‌گذارد و برای همین بازی قبل یک ترکیب وارد زمین شد و این بازی یک ترکیب متفاوت و ممکن است در هفته‌های بعد هم چنین اتفاقی بیافتد.

مدافع تیم فولاد مبارکه سپاهان درباره عدم دریافت گل در بازی با آلومینیوم اراک بیان داشت: این اتفاق خوبی است، نه تنها گلر و خط دفاع بلکه همه تیم در آن تاثیرگذار هستند، همه تیم در دفاع و حمله به هم کمک می‌کنیم و گل نخوردن و گل زدن هدفی است که کل تیم آن را دنبال می‌کند و فقط مختص بازیکنان یک پست نیست. من خودم به شخصه  همیشه برای پیام نیازمند آرزوی کلین شیت می‌کنم و امیدوارم این کلین شیت ها تداوم داشته باشد.

وی در پایان افزود:: از هواداران طلایی پوش تشکر می کنم که موقع بازی برای ما سنگ تمام گذاشتند و از دم هتل تا ورزشگاه ما را همراهی و تشویق کردند و ما با روحیه خوب به زمین رفتیم و خدا را هم شاکرم که توانستیم با پیروزیجواب محبت‌هایشان را بدهیم و امیدوارم این پیروزی ها تداوم داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =