علیرضا مرزبان

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: راه ما به سمت قهرمانی فوق‌العاده سخت است و باید قدرت تحمل‌مان بسیار بالا باشد.

به گزارش ایراسین، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی شیرین مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توانستیم قدم خوبی به طرف جلو برداریم، خودمان هم می‌دانیم که مسائل کامل حل نشده و باید ریشه‌ای حل شوند، این پیروزی کمک می‌کند که قدم بهتری به سمت جلو برداریم، به همه مجموعه تیم تبریک می‌گویم، بازیکنان ما ارزش‌های خودشان را نشان دادند و مبارزه بزرگی را انجام دادند.

وی ادامه داد: امیدواریم که در مسیر خودمان خیلی خوب حرکت کنیم، راه ما به سمت قهرمانی فوق‌العاده سخت است و باید قدرت تحمل‌مان بسیار بالا باشد، باید بتوانیم با سختی‌ها خوب زندگی کنیم و این اولین قدم‌های ما بود که برداشتیم.

علیرضا مرزبان با بیان اینکه فوتبال به خاطر هواداران درست شده است، افزود: فوتبال بدون هواداران و بدون اینکه انسان‌ها از آن لذت ببرند، معنی ندارد. فوتبال برای مردم و هواداران است. امروز که هواداران ما مقابل هتل بودند یک احساس فوق‌العاده خوب و قوی ایجاد شد. این همبستگی ما و هواداران مساله خیلی مهمی است.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون نیمه دوم بازی با آلومینیوم گفت: برای نیمه دوم یکسری مسائل تاکتیکی جزئی را به بازیکنان گوشزد کردیم که فوق‌العاده به ما کمک کرد. تشخیص این مسائل خیلی مهم است. باید توان این را داشته باشیم که ریزه‌کاری‌های فوتبال را تشخیص بدهیم تا بفهمیم به حریف از کجا می‌توانیم ضربه بزنیم. خیلی خوشحالم که بازیکنان این مساله را خیلی خوب اجرا کردند.

وی در پایان با بیان اینکه مهمترین فاکتور برای قهرمانی، داشتن یک تیم متحد است، افزود: اتحاد یعنی درک و احساس خوب نسبت به یکدیگر. باید شخصیت‌های مختلف نسبت به همدیگر پذیرش داشته باشند. ما روی این مساله کار می‌کنیم. از طرف دیگر قهرمانی به مساله مدیریت برمی‌گردد. مدیریت باید متحد باشد. کادر فنی هم باید یک هدف خاص را تعقیب کنند و امکان اجرای خواسته‌های سرمربی را فراهم کنند. اتحاد بین این سه قطب و هواداران پایه اصلی قهرمانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =