• ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
  • کد خبر: 9003
  • readingTime: ۱ دقیقه
رسول خطیبی

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: فولاد مبارکه سپاهان از لحاظ مهره و از لحاظ ساختار باشگاه تیم باکیفیتی است.

به گزارش ایراسین، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با فولاد مبارکه سپاهان گفت: با توجه به اینکه اول فصل لیگ برتر هستیم، فقط از بازی هفته نخست و بازی دوستانه‌ای که با سپاهان انجام دادیم، شناخت از این تیم داریم.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از لحاظ مهره و از لحاظ ساختار باشگاه تیم باکیفیتی است، افزود: با چشم خودم دیده‌ام که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان کاملا حرفه‌ای است و با یک کادر فنی جدید در مسابقات حاضر شده است، امیدوارم بازی خوبی را مقابل شاگردان نویدکیا انجام دهیم.

رسول خطیبی در ادامه پیرامون تیم آلومینیوم اراک  گفت: آلومینیوم اولین سال حضورش در لیگ برتر است و اگر در پایان فصل در جدول رده به رتبه تک رقمی دست یافتیم، این مهم کمتر از قهرمانی نیست و  مطمئن باشید آلومینیوم اراک  در جدول رده بندی تک رقمی می شود.  

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به مشکلات این تیم اظهار داشت: قبل از شروع لیگ برتر خیلی از موارد وجود داشت که در شأن این باشگاه آلومینیوم اراک نبود، بعد از انتخاب هیأت مدیره و مدیرعامل جدید یک هفته قبل از مسابقات زمان لازم را برای نقل و انتقالات، ساختن یک تیم جدید و تشکیلات باشگاه را از دست دادیم، حتی بدون تیم بدون سرپرست بود و تیم را با عوامل باشگاه اداره کردیم، اما بعد از بازی اول صحبت‌هایی با هیأت مدیره انجام دادیم، در چند روز کارهای مثبتی در باشگاه اتفاق افتاد.

وی افزود: اکنون وضعیت در حال خوب شدن است، چهار پنج بازیکن این هفته به جمع ما پیوستند و برای هماهنگی تاکتیکی، فنی و بدنی آنها نیاز به زمان داریم.

مهاجم سابق تیم سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: در تیم های ذوب‌آهن و سپاهان بازی کرده ام و خاطرات خوبی در شهر اصفهان دارم، همبازی‌هایم در کادر فنی سپاهان هستند، امیدوارم محرم، محمود کریمی و رحمان احمدی موفق باشند و آرزوی موفقیت برای محمدرضا ساکت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =