• ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
  • کد خبر: 8992
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان

در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان دیدار دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و آلومینیوم اراک است.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران یادبود زنده یاد محمود یاوری، فردا پنجشنبه 29 آبان 1399 سه دیدار برگزار می شود که در مهمترین بازی تیم فولاد مبارکه سپاهان ساعت 16:20 در ورزشگاه نقش جهان از آلومینیوم اراک پذیرایی خواهد کرد. این دیدار برای شاگردان محرم نویدکیا بسیار مهم است چراکه سپاهان در هفته نخست شکست بدی را مقابل گل گهرسیرجان متحمل شد، پیروزی در برابر نماینده اراک می تواند شکست مقابل شاگردان قلعه نویی به فراموشی سپرده شود.

محرم نوید کیا با در اختیار داشتن بازیکنان با تجربه و جوان به دنبال پیدا کردن ترکیب ایده آل در سیستم جدید برای سپاهان است، این تیم هفته اول در خط دفاع آسیب پذیر و دچار مشکل بود. تمرینات منظم تاکتیکی تحت نظر علیرضا مرزبان و بازی تدارکاتی و حمایت مدیریت باشگاه نوید فوتبال بهتر در بازی فردا می دهد.

نوید کیا به پیروزی این بازی نیاز دارد تا شاید این تیم روی نوار پیروزی ها قرار بگیرد اما این امر فراموش شدنی نیست که این بازی تنها دومین تجربه سرمربیگری در رقابت های لیگ برتر محرم نویدکیا خواهد بود، زمان مناسب و پشتیبانی از این مربی جوان شاید سبک جدیدی از فوتبال را در ایران پدید بیاورد که منحصر به فرد برای او خواهد بود. سرمربی جوان سپاهان از هر فرصت برای رسیدن به ترکیب مورد علاقه و بر طرف کردن نقاط ضعف خط دفاعی برای بازی با آلومینیوم اراک استفاده کرد. از سوی دیگر رسول خطیبی بعد از باخت سنگین به نساجی مازندران شرایط تیمی را بهانه و قهری کوتاه داشت. حمایت تمام قد مدیرعامل در کنار خریدهای طلایی زمینه ساز آشتی و حضور دوباره در تمرینات آن تیم شد. آلومینیوم اراک یکی از تیم های سرحال فصل گذشته لیگ یک، راه یافته به لیگ تر است. نماینده اراک با جذب بازیکنانی همچون جابر انصاری، مرتضی آقاخان، محمد ایرانپوریان در کنار بازیکنان فصل گذشته نوید بازی هجومی از سوی هر دو تیم در بازی فردا می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =