• ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
  • کد خبر: 8979
  • readingTime: ۱ دقیقه
سید کمال حسینی

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: به هواداران این قول را می‌دهم که امسال از فوتبال ذوب آهن لذت ببرند.

سید کمال حسینی مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با ایراسین پیرامون بازی با فولاد خوزستان گفت: خوشبختانه مقابل نماینده خوزستان بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و مستحق مان پیروزی بود اما با اشتباه داوری سه امتیاز خانگی با یک امتیاز تبدیل شد.

وی در خصوص عملکرد باشگاه ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات بیان داشت: بازیکنانی که جذب کردیم نزدیک به یک ماه است که با ما تمرین می‌کنند، خاکی و سلطانی مهر از نظر فنی مورد تائید کادر تیم ذوب آهن هستند و از آن‌ها رضایت کامل داریم. به قول رحمان رضایی نمی‌توانیم وعده‌ای را به هوادار بدهیم که از پس انجام آن برنخواهیم آمد.

سید کمال حسینی ادامه داد: ما یک تیم جدید دور هم جمع کرده‌ایم و جوانان با استعداد زیادی در تیم ذوب آهن حضور دارند. من از طرف خودم و اعضای کادر فنی ذوب آهن به هواداران این قول را می‌دهم که امسال از فوتبال ذوب آهن لذت ببرند و امیدوارم ذوب آهن را به جایگاه اصلی این تیم سوق دهیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به پرداخت قسط اول بازیکنان و کادر فنی گفت: باشگاه ذوب آهن روز دوشنبه حقوق همه اعضای تیم را پرداخت کرده است، وعده مدیران کمی دیر و زود شد، اما بالاخره قسط‌های اول بازیکنان و کادر فنی پرداخت شد.

وی در پایان در خصوص همکاری با رحمان رضایی عنوان کرد: رحمان رضایی در دوران بازی یک فوتبالیست خوب بود و در رده‌های بالای اروپا فعالیت داشته است. افتخار می‌کنم که در کنار رحمان رضایی و دستیار صربستانی او کار می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =