گئورگی گولسیانی

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: برای بازگشت به سلامتی حداکثر به دو هفته زمان نیاز دارم.

به گزارش ایراسین، گئورگی گولسیانی مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در دیدار دوستانه برابر تراکتور با کشیدگی از ناحیه همسترینگ مواجه شد و بازی های اول فصل را از دست می دهد.

گئورگی گولسیانی پیرامون مصدومیت خود به خبرنگار ما گفت: پس از آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ، در حال انجام کارهای لازم برای بازگشت به سلامتی هستم و حداکثر به دو هفته دیگر زمان نیاز دارم تا به میادین بازگردم.

مدافع گرجستانی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به شکست تیمش در هفته نخست مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: فصل برای ما با بدشانسی شروع شد، متاسفانه باختیم اما این شکست هیچ معنایی ندارد و ما کل فصل را در جلوی خودمان داریم و باید با تلاش و همدلی به اهداف مان دست یابیم.بازی با گل گهر یک مسابقه ویژه برای ما به حساب می‌آمد ولی شاگردان قلعه نویی بهتر بازی کردند، از شانس‌های خود استفاده کردند و پیروز میدان شدند.

وی با بیان اینکه مطمئن هستم که ما اشتباهاتمان را آنالیز می‌کنیم و آنها را بهبود می بخشیم، پیرامون بازی با آلومینیوم اراک افزود: وقتی شما بازیکن سپاهان هستید، به فشار بیشتر نیازی ندارید. همه می‌دانند که هواداران از ما بهترین عملکرد و بهترین نتایج را انتظار دارند و من امیدوارم که بچه ها و تیم بهترین عملکرد را مقابل نماینده اراک داشته باشند تا به اولین سه امتیاز فصل بیستم دست یابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =