سید مهدی سید صالحی

مهاجم سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: همچون سالهای گذشته تیم های فولاد مبارکه سپاهان، تراکتور تبریز، استقلال و پرسپولیس تهران مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند.

سید مهدی سید صالحی مهاجم سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون شرایط کنونی این تیم اظهار داشت: پس از شکست سپاهان در هفته اول مقابل گل‌گهر پیام‌های زیادی از هواداران این تیم داشتم که نگران وضعیت تیم‌شان هستند، به نظر من حالا که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به سرمربی جوانی مثل نویدکیا زمان داده باید پای او بماند و از او حمایت کند.

وی ادامه داد: محرم نویدکیا کاپیتان و رهبر سپاهان بوده و می تواند با کمک دستیارانش که همگی از دلسوزهای این تیم هستند و در موفقیت های طلایی پوشان سهیم بوده اند، روزهای خوشی را برای سپاهان رقم بزند، از طرفی نویدکیا مدیری مثل ساکت را پشت سر خود دارد و قطعا ساکت به وی کمک می کند که حاشیه های را کنار بزند و به موفقیت برسد.

سید مهدی سید صالحی با بیان اینکه نویدکیا برای تغییر سیستم سپاهان به زمان نیاز دارد، افزود: سالها مربیانی در فوتبال ایران حضور داشتند که بدون کارنامه موفقی فقط از این تیم به آن تیم جابجا می شدند الان که مدیران تصمیم گرفته اند به جوان ها میدان دهند باید از آنها حمایت کنند، مگر سال گذشته استراماچونی در استقلال چند هفته باخت نداد ولی هوادار و مدیریت حمایت کرد چون می خواست تاکتیک جدیدی به تیم القا کند.

مهاجم سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون مدعیان امسال لیگ برتر بیان داشت: با توجه به اینکه فقط یک هفته از لیگ برتر برگزار شده خیلی زود است بخواهیم درباره تیم های مدعی حرف بزنیم، به نظر من شرایط پرسپولیس و سپاهان بهتر است چون بازیکنان شان چندین سال است کنار هم حضور دارند و بیشتر با یکدیگر هماهنگ هستند اما استقلال تغییرات زیادی داشته است. با این حال با یک بازی نمی‌توان نظر داد و لیگ باید روی غلتک بیفتد تا عیار تیم ها مشخص شود، فکر می کنم امسال شاهد لیگ جذابی باشیم.

وی در پایان افزود: در مجموع باید بگویم همچون سالهای گذشته تیم های فولاد مبارکه سپاهان، تراکتور تبریز، استقلال و پرسپولیس تهران مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند، چرا که نفرات بهتری نسبت به تیم های دیگر دارند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =