• ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۹
  • کد خبر: 8896
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در آخرین روز از مرحله دوم لیگ برتر ایران، فراز بام خائیز دهدشت را شکست داد.

به گزارش ایراسین، تیمهای ذغال سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و مس کرمان توانستند در آخرین روز از مرحله دوم لیگ برتر هندبال به برتری در مقابل حریفان دست پیدا کنند. دومین روز دور دوم مرحله رفت سی ‌و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، یادواره شهید پورجعفری روز جمعه 23 آبان با انجام سه دیدار پیگیری شد. اولین دیدار از ساعت ۱۳ شروع شد و در پایان تیم مس کرمان موفق شد با نتیجه ۲۷ بر ۲۱ کیمیا کاشت را شکست دهد.

در دیدار دوم تیم‌های سپاهان و فرازبام  از ساعت ۱۶ به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم شاملی توانست با نتیجه ۳۱ بر ۲۲ تیم فرازبام را از پیش رو بردارد.

دیدار سوم و پایانی روز چهارشنبه میان تیمهای ذغال سنگ طبس و پرواز هوانیروز از ساعت ۱۹ برگزار شد. در پایان این دیدار تیم ذغال سنگ موفق شد با نتیجه ۲۶ بر ۱۹ تیم پروازهوانیروز را شکست دهد.

دور اول مرحله رفت این مسابقات از ۱۹ مهر و با حضور ۱۲ تیم در تهران و به صورت متمرکز برگزار شد.

محسن طاهری سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان پس از برتری تیمش برابر فراز بام خائیز دهدشت اظهار داشت: بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم. فرازبام از تیم‌هایی است که چند سال است در لیگ برتر ایران حضور داشته و از بازیکنان خوبی برخوردار است. خدا را شکر بچه‌های ما تمام برنامه‌هایی که داشتیم در زمین پیاده کردند و توانستند جلوی کارهای تاکتیکی فرازبام را بگیرند.

وی افزود: جایگاه ما در گروه‌مان قطعاً سوم نیست و بر اثر یک تصادف در این رده قرار گرفتیم و امیدواریم در دور برگشت با برنامه‌هایی که برای تیم در نظر گرفتیم بتوانیم رتبه بالاتری را کسب کنیم و نتایج بهتری را به دست آوریم.

محسن طاهری در پایان گفت: حریفان اصلی ما در این گروه مس کرمان و زغال سنگ طبس هستند. این دو تیم بالای ما قرار دارند و امیدواریم در دور برگشت بتوانیم برابر آنها نتیجه خوبی را کسب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =