مهناز امیرشقاقی

مهناز امیرشقاقی گفت: با توجه به اینکه قرعه کشی لیگ برتر فوتبال بانوان انجام شده تقریبا می‌توانیم با برنامه جلو برویم.

مهناز امیرشقاقی سرمربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: در فصل جدید تیم‌ها در دو گروه به صورت رفت و برگشت بازی خواهند کرد، از آنجایی که کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داده و مدت‌ها ورزش کلا تعطیل و بلاتکلیف بود نمی‌توان آمادگی تیم‌ها را به خوبی سنجید، بنابراین چندان فرقی نداشت در چه گروهی باشیم. هدف ما ارائه بازی‌های خوب است که به امید خدا بتوانیم به پلی‌آف صعود کنیم.

وی پیرامون آخرین وضعیت تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه تیم شرایط مطلوبی دارد همین که تکلیف بازی‌های لیگ مشخص شد خوب است و با توجه به اینکه قرعه کشی این رقابت ها انجام شده تقریبا می‌توانیم با برنامه جلو برویم.

مهناز امیرشقاقی با اشاره به شکل برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان افزود: مسئولین فدراسیون فوتبال خیلی صبر کردند تا وضعیت بهتر شود و لیگ را در شرایط بهتری برگزار کنند اما به هر حال ایجاد این شرایط به دست هیچ یک از ما نیست، لیگ هم به هر جهت باید برگزار می‌شد حالا چه رفت و برگشت و چه متمرکز، مهم سلامتی است که به اعتقاد من اولویت همه ما می باشد، همه باید تلاش کنیم که مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شوند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =