• ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۴
  • کد خبر: 8880
  • readingTime: ۱ دقیقه
قاسم حدادی فر

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: من به عنوان یک بازیکن کوچک از آقای دلیلی مدیرعامل سابق باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن تشکر می کنم.

قاسم حدادی فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن در گفتگو با ایراسین پیرامون بازی دوستانه با تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازی تدارکاتی خوبی برای هر دو تیم بود و در این دیدارها نتیجه مهم نیست و فقط برای شناسایی ضعف و قوت تیم ها می باشد.

وی با اشاره به بازی با فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر ادامه داد: در هفته اول با تیم سختی بازی داشتیم، فولاد به خوبی برای شروع لیگ تدارک دیده و بازیکن های خوبی دارد ولی ما به استثنای اوایل بازی نمایش خوبی داشتیم ولی یک اشتباه داوری باعث شد سه امتیاز را از دست بدهیم، سال گذشته هم این اشتباهات برای ما رخ داد و تا جایی پیش رفت که خطر سقوط تهدیدمان کرد. امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات  نباشیم.

قاسم حدادی فر در مورد مراسمی که در بین دو نیمه بازی به مناسبت سالروز نائب قهرمانی ذوب اهن در نظر گرفته شده بود و البته با غیبت مدیرعامل آن زمان ذوب آهن برگزار شد، بیان داشت: اول باید از باشگاه تشکر کنم، امیدوارم ادامه دار باشد؛ با این حال چند نفر نبودند. آقای دلیلی مدیرعامل تیم نبودند. ایشان خیلی تاثیرگذار بودند ولی اسمی از او برده نشد. من به عنوان یک بازیکن کوچک از آقای دلیلی تشکر می کنم. اگر افتخاری در آن سال ها بوده، نفر اول دلیلی بوده و امیدواریم روزی بتوانیم زحمات ایشان را جبران کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن در پایان پیرامون حضور محرم روی نیمکت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: محرم اسطوره بزرگ فوتبال اصفهان است. دوست نزدیک من است و خیلی به او افتخار می کنم. مطمئنم این تیم نتیجه می گیرد، این تیم با سبک فوتبالی که بازی می کند، نتیجه می گیرد و فقط به زمان نیاز دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =