محمدرضا حسینی

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: مهم این است که از اشتباهات خود در دیدار با گل گهر سیرجان درس بگیریم.

محمدرضا حسینی هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با ایراسین پس از بازی دوستانه مقابل ذوب آهن گفت: تیم سپاهان چند ماه خیلی سخت را پشت سر گذاشت و ما فصل قبل شرایط سختی داشتیم و پایان تلخی را هم در آن تجربه کردیم و فکر می‌کنم اتفاقات اواخر فصل گذشته هنوز آثارش روی تیم و بازیکنان باشد.

وی ادامه داد: محرم نویدکیا در شرایط سختی به عنوان سرمربی سپاهان انتخاب شد و در شرایطی آمد که باشگاه چاره‌ای جز انتخاب ایشان نداشت و به نظرم بهترین انتخاب ممکن بود که باشگاه انجام داد. به عقیده من کار سختی است که یک تیم بعد از 2 سال بخواهد تفکرات جدیدی پیاده کند و قطعاً این موضع کار و تلاش زیادی می‌طلبد. با محبوبیتی که نویدکیا بین هواداران سپاهان دارد قطعاً این فرصت را به او خواهند داد و با روندی که در تیم می‌بینم به سمت پیشرفت و بهتر شدن حرکت می‌کنیم.

محمدرضا حسینی با بیان اینکه با یک بازی و دو بازی نمی‌شود در مورد تیم نظر داد، افزود: معمولاً هفته‌های اول هر فصل به دلیل ناشناخته بودن تیم‌ها و البته اینکه بازیکنان در شرایط بدنسازی قرار دارند خیلی قابل پیش بینی نیست و معلوم نیست چه اتفاقاتی در آن می‌افتد ولی رفته رفته تیم‌ها سر و شکل خودشان را پیدا می‌کنند و جا می‌افتند.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به بازی با گل گهر و شکست مقابل این تیم گفت: در مورد بازی با گل گهر هم بحث باختن زیاد مهم نیست و با اینکه باخت بدی جلوی گل گهر داشتیم باید ذهنمان را از این شکست رها کنیم و مهم این است که از اشتباهات خود در این دیدار درس بگیریم و در جهت رفع آنها تلاش کنیم و در مجموع حرکت رو به جلو داشته باشیم چراکه نه تیمی با یک شکست قهرمانی را از دست می‌دهد و نه با یک پیروزی به تیمی قرار است جام قهرمانی بدهند.

وی پیرامون هفته دوم لیگ برتر و بازی با  آلومینیوم اراک بیان داشت: امیدوارم از این بازی روند پیروزی‌های ما شروع شود و روی دور پیروزی بیافتیم، من به تیم امسال خیلی امیدوارم و به نظرم هواداران خوب سپاهان لیاقت این را دارند که امسال یک جام به آنها هدیه بدهیم و فکر می‌کنم این اتفاق بیافتد. سپاهان تیم بزرگی است و همیشه مدعی قهرمانی بوده ولی چند سال است موفق به کسب این مهم نشده، امیدوارم امسال این طلسم شکسته شود.

محمدرضا حسینی در خصوص تغییر شماره پیراهن خود در پایان گفت: من علاقه زیادی به شماره 7 دارم و در تیم‌های قبل و ذوب آهن هم شماره 7 را می‌پوشیدم ولی زمانی که فصل قبل به سپاهان آمدم این شماره در اختیار سعید آقایی بود و من هم عادت ندارم شماره کس دیگری را از او درخواست کنم، ولی امسال که سعید به پرسپولیس رفت و شماره 7 خالی شد از باشگاه درخواست کردم این شماره را به من بدهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =