• ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۴
  • کد خبر: 8856
  • readingTime: ۱ دقیقه
علی شجاعی

علی شجاعی گفت: خوشبختانه ارتباط خوبی بین باشگاه های ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان وجود دارد.

علی شجاعی سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون تست کرونای بازیکنان این تیم گفت: بعد از دیدار با فولاد خوزستان تست کرونای دو بازیکن این تیم مثبت شد و این مساله نگرانی‌هایی را در مورد ذوب آهنی‌ها به وجود آورد، بلافاصله از همه بازیکنان و حتی کادر ذوب‌آهن تست کرونا گرفتیم که خوشبختانه جواب همه منفی بود و هیچ یک از اعضای تیم ما به کرونا مبتلا نشده بود.

وی با توجه به تعطیلی به دلیل حضور ملی پوشان در اردوی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: روز شنبه را تعطیل کردیم و بعد از آن تمرینات را از سر گرفتیم، فردا پنجشنبه نیز قرار است در دیداری دوستانه به مصاف فولاد مبارکه سپاهان برویم، خوشبختانه ارتباط خوبی بین باشگاه های ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان وجود دارد و مشکلی برای انجام بازی دوستانه بین هم نداریم.

علی شجاعی ادامه داد: وقتی باهم بازی دوستانه می‌کنیم حتی در هزینه‌ها هم صرفه جویی می‌شود، واقعا فقط قبل از دربی اصفهان است که کمی فضا را حساس می‌کنند وگرنه ما و سپاهان هیچ مشکلی با هم نداریم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص بازی هفته دوم ذوب آهن مقابل ماشین‌سازی، گفت: همه بازی ها مخصوصا این بازی های اول فصل مهم و سخت است، برای ما خیلی اهمیت دارد که امتیازهای اول فصل را بگیریم تا در کوران مسابقات مشکلی نداشته باشیم. پیش از آغاز فصل، هشت بازیکن مهم و اصلی ما جدا شدند. اما توانستیم بازیکنان خوبی را جایگزین کنیم؛ با این حال برای هماهنگ شدن به زمان نیاز داریم، همه تیم ها برای موفقیت، کسب سهمیه و قهرمانی تلاش می‌کنند و ما هم همین‌طور خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =