علیرضا مرزبان

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: گل گهر سیرجان برای بازی با ما بهتر آماده بود اما تیم ما هنوز آن کیفیت لازم را ندارد.

به گزارش ایراسین، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از شکست تیمش مقابل گل گهر سیرجان در نشست خبری اظهار داشت: پس از این که گل اول بازی را به ثمر رساندیم، بازی خوبی را انجام دادیم و شانس‌های خوبی را برای خودمان ایجاد نمودیم اما متاسفانه روی بازی مستقیم هوایی حریف اشتباهاتی کردیم که گل دریافت کردیم و در این موضوع دائم دچار ضد حمله های حریف شدیم.

وی با بیان اینکه گل گهر برای بازی با سپاهان بهتر آماده بود، افزود: تیم فولاد مبارکه سپاهان هنوز آن کیفیت لازم را ندارد، بازیکنان ما تلاش کردند تا بازی را در بیاورند اما مدام ضد حمله می‌خوردیم و این ضد حمله‌ها خیلی به ما ضربه زد چراکه هم زمان را از دست می‌دادیم و هم شانس گل به حریف ‌دادیم.

علیرضا مرزبان ادامه داد: باید این مساله را بپذیریم که کار سختی پیش رو داریم چراکه تیم ما به زمان احتیاج دارد تا برای لیگ برتر آماده شود، از بازیکنان راضی هستیم، آنها تلاش خود را کردند اما بهتر هم می‌توانستند خودشان را نشان دهند و این باعث می‌شود به آینده امیدوار باشیم.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون قضاوت داوران در بازی با گل گهر گفت:بنده هیچ اعتراضی نداشتم اما کادرفنی روی دو مساله اعتراض داشتند، دو هند خیلی مشخص اتفاق افتاد که نگرفتند اما در هر صورت این اعتراضات طبیعی است.

وی در پایان با بیان اینکه اول راه هستیم و می‌خواهیم با سپاهان راه بزرگی را طی کنیم، بیان داشت: راهی را که داریم می‌رویم، راه درستی است، بازیکنانی که انتخاب کرده‌ایم، بازیکنان بزرگی هستند و کادرفنی خیلی خوبی داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =