• ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
  • کد خبر: 8769
  • readingTime: ۲ دقیقه
برتری دو بر یک تیم سپاهان مقابل پیکان تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

عکس:مجتبی جهان بخش

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در اولین هفته لیگ برتر ایران با نتیجه سه بر یک مغلوب گل‌گهر سیرجان شد.

به گزارش ایراسین، در اولین هفته لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه امام علی سیرجان، تیم های گل‌گهر و فولاد مبارکه سپاهان به مصاف هم رفتند که تیم میزبان با نتیجه سه بر یک طلایی پوشان اصفهانی را با شکست بدرقه کرد. شاگردان محرم نویدکیا بازی را خوب شروع کردند و حتی توسط سیدمحمد حسینی به گل رسیدند اما پس از این گل ورق برگشت و سپاهان تا پایان بازی سه گل دریافت کرد تا تلخ ترین شکست نصیب شاگردان محرم نویدکیا شود.

ترکیب گل گهرسیرجان: علیرضا حقیقی، سیدعلیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی‌پور، احمدرضا زنده روح، علیرضا علیزاده، سعید صادقی (84-حمید پورعلی)، نوید عاشوری (82- علی قربانخانی)، گادوین منشا و یونس شاکری (90- پیمان رنجبری)

سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان: پیام نیازمند، عزت الله پورقاز، محمد نژادمهدی، شایان مصلح (78- محمدرضا خلعتبری)، دانیال اسماعیلی فر، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی (58 رسول نویدکیا)، محمدرضا حسینی (84- رضا میرزایی)، رضا دهقانی(58- کیروش استنلی) و سجاد شهباززاده      سرمربی: محرم نویدکیا

تیم داوری: موعود بنیادی فر، محمدرضا منصوری، محمدرضا ابوالفضلی و احمد مرشدی    ناظر: علیرضا یزدانی

کارت زرد: سروش رفیعی دقیقه 29 ، محمدرضا حسینی دقیقه 44 و مهدی کیانی دقیقه 88 از سپاهان

شرح گل ها:

سپاهان (1-0) محمدرضا حسینی دقیقه 13: ارسال کرنر از سمت راست دروازه گل گهر توسط سروش رفیعی با ضربه سر خوب و دقیق محمدرضا حسینی به گل اول بازی تبدیل شد.

گل‌گهر سیرجان (1-1) سعید صادقی دقیقه 30: ارسال بلند پشت محوطه جریمه با ضربه سر یونس شاکری و حضور به موقع سعید صادقی در محوطه جریمه تبدیل به گل تساوی گردید.

گل‌گهر (2-1) دقیقه 55 گادوین منشا: ارسال بهنام برزای روی دیرک دوم دروازه سپاهان به منشا رسید و این مهاجم نیجریه ای هم با یک ضربه سر تماشایی گل دوم سیرجانی ها را به ثمر رساند.

گل‌گهر سیرجان ( 3-1) دقیقه 58 یونس شاکری: روی یک ضدحمله و سرعت گادوین منشا، موقعیت برای تیم میزبان ایجاد شد و پاس این مهاجم نیجریه ای برای یونس شاکری این بازیکن را با نیازمند تک به تک کرد تا سومین گل هم وارد دروازه سپاهان شود.

دقایق حساس:

دقیقه 7:  شوت نورافکن با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 20: شوت محکم محمدرضا حسینی با واکنش علیرضا حقیقی به محوطه جریمه برگشت داده شد و در برگشت این رضا دهقانی بود که توپ را ریباند کرد ولی ضربه او دقت نداشت.

دقیقه 43: ارسال تند و تیز محمدرضا حسینی با تکل بهتر از علیرضا ابراهیمی راهی کرنر شد.

دقیقه 4+45: ارسال اوت بلند پورقاز با  ضربه امید نورافکن یکی از جدی ترین موقعیت های بازی را ساخت.

دقیقه 71: یک ضدحمله دیگر توسط منشا و بازیکنان هجومی گل گهر اینبار با دخالت به موقع مدافعین سپاهان به جایی نرسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =