• ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
  • کد خبر: 8738
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته اول لیگ برتر ایران میهمان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

به گزارش ایراسین، در ادامه هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران، روز شنبه 17 آبان 1399 چهار دیدار برگزار می شود که در مهمترین دیدار، تیم فولاد مبارکه سپاهان در سیرجان میهمان گل‌گهر خواهد بود، این بازی تقابل امیر قلعه نویی با تیم سابقش و مچ اندازی وی با محرم نویدکیا می باشد.

طلایی پوشان اصفهانی در این دیدار تنها دو غایب دارند و محرم نویدکیا برای کسب حداکثر امتیاز پای به سیرجان گذاشته است. نوید کیا کاپیتان اسبق سپاهان حالا باید نشان بدهد که روی نیمکت هم مثل میدان مسابقه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و شکست دادن تیم امیر قلعه‌نویی می‌تواند نتیجه‌ای رویایی برای وی و شاگردانش در آغاز لیگ بیستم باشد. این بازی ساعت 16:20 برگزار خواهد شد.

در این روز استقلال تهران ساعت16:30 از مس رفسنجان پذیرایی می کند، استقلال پس از روزهای پرحاشیه‌ای که قبل و بعد از فینال جام حذفی داشت به آرامش نسبی رسید و یک کادرفنی تمام استقلالی هدایت آبی پوشان را برعهده گرفتند. محمود فکری سرمربی آبی پوشان به دنبال اولین سه امتیاز خانگی می باشد.

به همراه دستیارانی مثل صمد مرفاوی تلاش کرد تیمی مدعی قهرمانی را روانه مسابقات لیگ برتر بیستم کند. پرویز مظلومی سرپرست تیم هم خودش زمانی سرمربی این تیم بوده و هواداران استقلال بسیار امیدوارند که این تیم در این فصل طلسم شکنی کند و تیم محبوب‌شان به موفقیت و قهرمانی برسد. مس رفسنجان که اولین حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند شاید خوش شانس بوده که بازیکنانش در اولین گام در مسابقه‌ای حضور دارند که انگیزه‌هایشان چند برابر است.

همچنین تیم دو تیم شهرخودرو و ماشین سازی تبریز در مشهد به مصاف هم می روند و در آخرین بازی هفته اول تیم پیکان تهران میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

هفته اول لیگ برتر فوتبال :

جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹

ذوب آهن اصفهان 2 – فولاد خوزستان 2

سایپا تهران 0 – پرسپولیس تهران 0

آلومینیوم اراک 0 – نساجی مازندران 2

تراکتورتبریز0 - نفت مسجدسلیمان 0

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹

شهرخودرو مشهد – ماشین سازی تبریز ساعت 15:50

گل گهرسیرجان – فولاد مبارکه سپاهان ساعت 16:20

استقلال تهران– مس رفسنجان  ساعت 16:30

صنعت نفت آبادان – پیکان تهران ساعت 16:45

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =