جواد نکونام

جواد نکونام گفت: باید از سعید آذری و اعضای هیأت مدیره تشکر کنم که در نقل و انتقالات زحمات زیادی کشیدند.

به گزارش ایراسین، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در هفته نخست لیگ برتر ایران اظهار داشت: بازیکنانی که جذب کردیم را زودتر با تیم و بازیکنانی که فصل قبل برای فولاد زحمت کشیده بودند، آماده کنیم تا تیم آماده‌ای را راهی مسابقات کنیم، با توجه به این‌که نمی‌دانستیم چه زمانی تمرینات را شروع کنیم، سعی کردیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه شروع لیگ است و شناخت کافی از تیم‌ها وجود ندارد، گفت: سعی کردیم نسبت به شرایطی که تیم دارد، جلو برویم، باید از سعید آذری و اعضای هیأت مدیره تشکر کنم که در نقل و انتقالات زحمات زیادی کشید تا بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم، با توجه به بودجه‌ای که داشتیم جلو رفتیم و توانستیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم تا شرایط خوبی در لیگ داشته باشیم .

جواد نکونام پیرامون حضور مربیان جوان در لیگ برتر بیان داشت: مربیان جوان در فوتبال دنیا رقابت می‌کنند و در علم روز دنیا سبقت گرفته‌اند، امیدوارم مربیان جوان در لیگ برتر و لیگ یک موفق باشند و به فوتبال کشور کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پیرامون حریف پیشروی گفت: بازیکنان در لیگ شناخته‌ شده‌اند و شناخت خوبی از بازیکنان ذوب‌آهن داریم، ذوب‌آهن تغییراتی داشته است و ناشناخته بودن برای هفته‌های ابتدایی است، لیگ ماراتن ادامه‌دار است و تمام تمرکز روی موفقیت تیم است.

وی در پایان افزود: تمرکزمان روی بازی‌های پیش رو است و به هر بازی نگاه ویژه داریم، در مورد جام یا رتبه نمی توان صحبت کرد اما همه تلاشمان را تا روز آخر انجام خواهیم داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =