• ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
  • کد خبر: 8705
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال بانوان

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان به عنوان میزبان رقابت‌های گروه ب لیگ برتر والیبال بانوان معرفی شد.

به گزارش ایراسین، نشست هم‌اندیشی نحوه برگزاری لیگ برتر بانوان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت وبینار با حضور مسئولین فدراسیون، سرمربیان و مدیران عامل باشگاه‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها برگزار شد. بنا بر نظرات ارائه شده در این نشست، لیگ برتر بانوان سال ۹۹ در دو گروه مقدماتی و به صورت متمرکز در سه هفته برگزار می‌شود و به منظور استفاده بهتر از ظرفیت داوران و ناظران، دیدارهای دور مقدماتی گروه‌های الف و ب لیگ برتر بانوان یک هفته در میان برگزار می‌شود.

تیم‌های سایپا، شهرداری قزوین، اکسون و سروقامتان بابل در گروه الف و تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، پیکان تهران، ستارگان فارس و خجسته تهران نیز در گروه ب در دور مقدماتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون والیبال برنامه دور مقدماتی لیگ برتر متمرکز  بانوان کشور را اعلام کرد که این مسابقات از پنجشنبه ۲۹ آبان‌ماه شروع خواهد شد. شهرهای تهران، قزوین و بابل در گروه الف و شهرهای اصفهان، تهران و شیراز در گروه ب میزبان دور مقدماتی لیگ برتر متمرکز بانوان خواهند بود و برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی و ریکاوری مناسب بازیکنان، هر گروه بعد از یک هفته مسابقه، دو هفته استراحت خواهد داشت. دیدارهای هفته نخست گروه الف، روزهای پنجشنبه ۲۹ آبان‌ماه، شنبه یکم آذرماه و دوشنبه سوم آذرماه به میزبانی تهران در سالن کمپ تیم‌های ملی والیبال بانوان واقع در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و مسابقات هفته نخست گروه دوم نیز روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه ۶، ۸ و ۱۰ آذرماه در سالن ملت اصفهان پیگیری خواهد شد. این مسابقات در سالن چند منظوره زنده یاد حسن رهنما در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =