• ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۶
  • کد خبر: 8704
  • readingTime: ۱ دقیقه
جهانبخش شیبانی

بازیکن تیم هندبال ذوب‌آهن گفت: در دور رفت عملکرد خوبی داشتیم و فقط در بازی آخر به جوان بودن و اشتباهات فردی خودمان نتیجه را واگذار کردیم.

جهانبخش شیبانی بازیکن تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین در خصوص دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال کشور گفت: سطح مسابقات از نظر کیفی واقعا خوب بود، چون تیم‌ها بخاطر شیوع کرونا مدت زیادی تعطیل بودند و تمرین نداشتند و از طرفی هم فرصتی که برای آماده‌سازی تا حضور در لیگ را داشتند بسیار کوتاه بود ولی با این حال بازی‌های خوبی را انجام دادند.

وی درباره تیم خود در این رقابت ها اظهار داشت: ما فصل گذشته تیم بسیار خوب و قوی داشتیم، اما امسال به‌خاطر شرایطی که کرونا ایجاد کرد و یکسری از مسائل شخصی خود بازیکنان تعدادی از ملی‌پوشان از جمع ما جدا شدند.

جهانبخش شیبانی تصریح کرد: کادر فنی بسیار خوبی داریم، در کنارش بازیکنان جوان و با انگیزه هم داریم ولی واقعیت این است که باشگاه ذوب آهن سطح توقع خود را پائین آورده و بیشتر برای ارائه بازی خوب تلاش می‌کنیم تا قرار گرفتن روی سکو، در دور رفت هم عملکرد خوبی داشتیم و فقط در بازی آخر به جوان بودن و اشتباهات فردی خودمان نتیجه را واگذار کردیم.

بازیکن تیم هندبال ذوب‌آهن در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر به طور متمرکز در تهران گفت: شیوه متمرکز به هر حال روش جدیدی بود که فدراسیون هندبال خیلی خوب از پس این کار بر آمد، تیم‌ها همه تست کرونا دادند، حق خروج از هتل برای هیچ‌کس وجود نداشت و سایر اقداماتی که واقعا باعث شد دور اول لیگ به خوبی برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =