هاجر دباغی

هاجر دباغی گفت: برای بهتر شدن سطح فوتبال بانوان باید برنامه‌ریزی کلی صورت گیرد.

به گزارش ایراسین، مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال بانوان در فصل جدید با عنوان لیگ کوثر روز یازدهم آبان ماه 1399  برگزار شد که بر این اساس تیم‌های شهرداری بم، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، نماینده البرز، ذوب‌آهن اصفهان، همیاری آذربایجان غربی و نماینده خوزستان در گروه یک و تیم‌های وچان کردستان، شهرداری سیرجان، پالایش گاز ایلام، ملوان بندرانزلی، زاگرس شیراز و نماینده بوشهر در گروه دو قرار گرفتند.

هاجر دباغی مهاجم گلزن تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون تیم خود گفت: تقریباً 70 درصد از شاکله تیم حفظ شده است و باشگاه در تلاش است تا برای پوشش نقاط ضعف تیم بازیکنان مدنظر را جذب کند تا فصل جدید را دست پر به پایان برسانیم، خانم مهناز امیرشقاقی مربی بسیار توانمند و خوبی است و امیدوارم به اهداف مان برسیم.

وی ادامه داد: ما به صورت حرفه‌ای تمرین می‌کنیم و تمرینات‌مان در کمپ صفائیه شهرستان مبارکه پیگیری می‌شود و خوشبختانه به آمادگی نسبی رسیده‌ایم.

هاجر دباغی با اشاره به سطح فوتبال بانوان ایران اظهار داشت: برای بهتر شدن سطح فوتبال بانوان باید برنامه‌ریزی هدفمند صورت گیرد و امکانات بیشتر شود، باید اختلاف طبقاتی بین فوتبال آقایان و بانوان کم شود تا بتوانیم به سطح اول آسیا برسیم.

مهاجم تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در پایان با بیان اینکه جوان‌گرایی و بومی‌گرایی نیاز به زیرساخت‌های زیادی دارد، افزود: اکثر تیم‌های لیگ برتری بانوان با توجه به شرایطی که در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا وجود دارد این زیرساخت را فراهم کرده‌اند و اولویت نخست آنها استفاده از بازیکنان بومی و جوان است.

گفتنی است لیگ برتر فوتبال بانوان ایران از هفتم  آذرماه 1399 آغاز خواهد شد و فولاد مبارکه سپاهان در هفته نخست به مصاف نماینده خوزستان می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =