آرم باشگاه سپاهان

محمد باقری گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مانند سایر باشگاه‌ها نیست چراکه در چندین میدان و عرصه حضور دارد.

محمد باقری مدیر تیم دوچرخه‌سواری فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با ایراسین پیرامون این تیم و صدرنشینی در مرحله نخست لیگ برتر کشور اظهار داشت: امسال نیز همانند ادوار گذشته با در اختیار داشتن دوچرخه‌سواران ملی‌پوش بومی، غیربومی و همچنین استفاده از ظرفیت جوانان بومی، توانستیم مانند گذشته بسیار قوی ظاهر شویم و در بخش‌های مختلف عناوین قهرمانی را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بومی‌گرایی است، افزود: از این حیث تیم جوانان را در رشته دوچرخه سواری راه‌اندازی کردیم که متشکل از رکابزنان جوان از اصفهان و شهرستان های اطراف هستند که نتایج بسیار خوبی هم کسب نمودند.

محمد باقری در خصوص تیمداری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در رشته دوچرخه سواری بیان داشت: این باشگاه مانند سایر باشگاه‌ها نیست چراکه در چندین میدان و عرصه حضور دارد، حتی در لیگ داخلی نیز سپاهان در بخش جاده، بخش جوانان و همچنین تمام ماده‌های بخش پیست در لیگ حضور داشت.

مدیر تیم دوچرخه‌سواری فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: تلاش کردیم در تمام بخش‌های جاده نیز حاضر باشیم و پس از برگزاری دو مرحله از رقابت‌های این بخش با اختلاف ناچیزی در رده دوم قرار داریم که البته این نتیجه هم تحت تاثیر برخی مسائل بود که امیدوارم به زودی حل شود.

وی با اشاره به مسابقات کشوری گفت: در بخش پیست که مرحله اول آن در مشهد برگزار شد با اقتدار در جایگاه نخست ایستادیم و در ۹ ماده از ۱۰ ماده رشته پیست موفق به کسب مدال طلا شدیم؛ در یک ماده نیز مدال‌های نقره و برنز را کسب کردیم و توانستیم با اختلاف ۵۲۵ امتیازی نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار بگیریم.

محمد باقری در پایان با بیان اینکه سپاهان در عرصه بین‌المللی نیز حضوری جدی دارد، افزود: اما متاسفانه امسال ۹۰ درصد تورهای آسیایی به دلیل کرونا لغو شده است، این افتخارات در درجه اول به زحمات دوچرخه‌سواران و در وهله بعد به فعالیت‌های بی‌دریغ باشگاه سپاهان و حمایت‌های گسترده آن از رشته دوچرخه‌سواری برمی‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =