• ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۸
  • کد خبر: 8671
  • readingTime: ۱ دقیقه
علی شیرانی

بازیکن تیم هندبال ذوب آهن گفت: هیچ تیمی بدون نگاه به سکو در رقابت‌های لیگ شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایراسین، علی شیرانی بازیکن تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون مرحله نخست لیگ برتر ایران گفت: برخلاف همه این محدودیت‌ها هم تیم‌ها خوب ظاهر شدند و هم شیوه برگزاری مسابقات بسیار مناسب به وضعیت حال حاضر جامعه بود، به هر صورت لیگ در مرحله نخست برگزار شد و تهران هم میزبانی بسیار خوبی را داشت و همه چیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خوبی انجام گردید.

وی افزود: شیوع کرونا از همان ابتدا برای ورزش در مجموع بحران آفرین شد، چون اوایل که کلا برگزاری و یا عدم برگزاری مسابقات مطرح بود و همین موضوع باعث شد تیم‌ها کمی دیر بسته شوند. از طرفی پس از تعیین و تکلیف شدن بازی‌های لیگ تیم‌ها اردوهای تمرینی خود را دیر استارت زدند به همین دلیل آن آمادگی و شادابی لازم را نداشتند.

علی شیرانی در خصوص ادامه لیگ برتر هندبال ایران گفت: تاریخی که من شنیدم ۲۰ آبان‌ ماه است که گویا باز هم تهران میزبان خواهد بود، اما این خبر چندان موثق نیست و حتی به نظر می‌رسد در چنین شرایطی و متاسفانه با شیوع مجدد موج سوم کرونا این تاریخ دچار تغییر شود، بنده به عنوان یک بازیکن موافق این تعویق هستم چراکه در اولویت اول سلامتی باید در دستور کار قرار گیرد.

هندبالیست تیم ذوب آهن اصفهان در پایان پیرامون چشم انداز باشگاه ذوب آهن در رشته هندبال بیان داشت: تیم ذوب‌آهن تیم بسیار جوانی است و من فکر می‌کنم باشگاه برنامه‌ریزی کرده که تیم را بیشتر برای استفاده در سال‌های آینده آماده کند،هر چند هیچ تیمی بدون نگاه به سکو در رقابت‌های لیگ شرکت نمی‌کند و ما هم از این قاعده جدا نیستیم و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب نمائیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =