محمد کریمی

محمد کریمی گفت: حضور تماشاگران جذابیت فوتبال را برای ما چند برابر می‌کند.

محمد کریمی بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با ایراسین پیرامون تیمش گفت: با حضور محرم نویدکیا شرایط خیلی خوبی در تیم حاکم است و انگیزه و اعتماد به نفس بالایی بین بازیکنان شاهد هستیم، این روزها صمیمیت و تعامل خوبی در بین بچه‌ها وجود دارد و این موضوع در تمرینات و اردوها به وضوح دیده می‌شود.

هافبک طراح تیم فولاد مبارکه سپاهان در مورد تغییرات تاکتیکی این تیم با بیان اینکه شرایط فنی سپاهان نسبت به فصل گذشته تغییر داشته، بیان داشت: با حضور کادر فنی جدید دیدگاه متفاوتی برای بازی لحاظ شده است. این را هم باید در نظر گرفت که این تغییرات نیاز به زمان دارد و همیشه تغییر یک امر زمان بر است و ما هم برای هماهنگی بیشتر با تفکرات آقا محرم قطعا به زمان احتیاج داریم.

وی با اشاره به دیدارهای تدارکاتی قبل از فصل جدید لیگ برتر ایران گفت: تمرینات و دیدارهای دوستانه کمک شایانی به هماهنگی تیم کرده است و همه چیز خوب پیش می‌رود. قطعاً برگزاری بازی دوستانه و تمرینات هدفمند و تاکتیکی به پیشبرد اهداف تیم و کادرفنی کمک می‌کنم و من هم امیدوارم ما بتوانیم به نحو احسن با دیدگاه‌های محرم نویدکیا و کادر فنی هماهنگ شویم و نتایج خوبی کسب کنیم .

محمد کریمی در خصوص عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه ها اظهار داشت: حضور تماشاگران جذابیت فوتبال را برای ما چند برابر می‌کند، امیدوارم مسئولین فوتبال تدابیری را اتخاذ کنند که تحت رعایت کامل شرایط بهداشتی حضور هواداران را در ورزشگاه ها داشته باشیم،  به هرحال ما دوست داریم امتیاز میزبانی همراه با طرفداران پرشورمان را داشته باشیم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: انگیزه اصلی من پس از موفقیت سپاهان و کسب عناوین قهرمانی با این تیم، رسیدن به پیراهن تیم ملی است. درست است که نتوانستم در دو فصل اخیر اعتماد سرمربیان را جلب کرده و به تیم ملی دعوت شوم اما تمام تلاش خودم را برای انتخاب شدن در فهرست‌های بعدی آقای اسکوچیچ خواهم داشت.

وی در پایان با بیان اینکه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان این روزها پر انگیزه است، افزود:  به هواداران سپاهان قول می‌دهم همه تلاشمان را به کار بگیریم تا در پایان فصل دل آنها را شاد کنیم، در مقابل از آنها می خواهم مثل همیشه ما را از حمایت و همراهی خود دریغ نکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =