محسن کرباسچی

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه ذوب‌آهن گفت: ما برای کسب بهترین نتایج ممکن نهایت تلاش خودمان را خواهیم کرد.

محسن کرباسچی در گفتگو با ایراسین پیرامون آخرین وضعیت تیم‌های باشگاه ذوب‌آهن در بخش آقایان گفت: تیم فوتبال بزرگسالان تمریناتش را از ۲۸ شهریورماه آغاز کرده و بازیکنان مدنظر سرمربی به انجام تمرینات خود مشغول هستند، در اردویی که چندی پیش در تهران برپا شد سه دیدار تدارکاتی برگزار کرد و با توجه به جدول زمانی اولین مسابقه تیم فوتبال ذوب‌آهن روز جمعه ۱۶ آبان در اصفهان مقابل فولاد خوزستان می باشد.

وی با بیان اینکه تمرینات تیم بسکتبال ذوب آهن نیز از پانزدهم مرداد شروع شده، افزود: بازیکنان مدنظر سرمربی تیم بسکتبال به جمع‌شان اضافه شدند، تمرینات نیز مستمراً و هر هفت روز هفته برگزار می‌شود، مسابقات این تیم هم ۱۵ آبان و به صورت متمرکز و در دو گروه ۸ تیمی آغاز خواهد شد.

محسن کرباسچی ادامه داد: تمرینات تیم هندبال نیز از ۲۰ مرداد آغاز شد و دور اول مسابقات لیگ برتر هندبال در تهران برگزار شد و تیم ذوب‌آهن با دو پیروزی و یک شکست از این مرحله صعود و به دور دوم رقابت‌ها راه یافت.

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در خصوص وضعیت سایر تیم‌های این باشگاه گفت: تیم‌های فوتبال پایه و آکادمی از رده ۸ تا ۲۱ سال زیر نظر مدیر آکادمی فعالیتشان را آغاز کردند و در این رابطه جلسات متعددی با مربیان و کادرهای فنی این تیم‌ها برگزار شده و کارگاه‌های آموزشی مورد نظر آنها برگزار شد و ما همچنان در انتظار مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا برای برگزاری مسابقات آسیاویژن استان و کشور هستیم.

وی ادامه داد: تیم فوتبال پیشکسوتان نیز از دیگر تیم‌های باشگاه است. این تیم که متشکل از پیشکسوتان فوتبال باشگاه است نیز تمریناتش را به طور مستمر و هفتگی انجام می‌دهد، همچنین ما در تدارک تشکیل تیم والیبال نشسته (آقایان) باشگاه ذوب‌آهن هم هستیم و نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا این تیم را برای حضوری قدرتمند و دفاع از عناوین پر افتخارش در لیگ برتر باشگاه‌های کشور آماده شوند.

محسن کرباسچی در پایان خاطر نشان کرد: همه تیم‌های باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن آماده حضوری مقتدرانه در مسابقات پیشرو هستند و ما برای کسب بهترین نتایج ممکن نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =