• ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۰
  • کد خبر: 8620
  • readingTime: ۴ دقیقه
علی طاهری

رئیس هیات فوتبال استان اصفهان گفت: اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان اصفهان مخالف واگذاری امتیاز تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر به دیگر استان ها می باشند.

به گزارش ایراسین، مجمع انتخاباتی ریاست هیات فوتبال استان اصفهان با حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و دیگر اعضاء روز 22 مهرماه 1399 در هتل کوثر برگزار شد که در این مجمع علی طاهری به عنوان رئیس هیات فوتبال انتخاب شد. نامزدهای پست ریاست هیات فوتبال استان اصفهان، عباسعلی اخوان، علیرضا جهانشاهی، شهریار خان احمدی، علی طاهری، محمد مجیری و امیرمسعود هراتیان بودند که علی طاهری ۲۸ رای، امیر مسعود هراتیان ۱۲ رای، علیرضا جهانشاهی ۴ رای، عباسعلی اخوان یک رای، محمد مجیری و شهریار خان احمدی هیچ رای کسب نکردند.

علی طاهری رئیس هیات فوتبال استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون برگزاری این انتخابات اظهار داشت: مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان اصفهان در محیطی سالم و بدون حاشیه برگزار شد و اعضای مجمع بنده را قابل دانستند که یک فردی فوتبالی هستم در راس هیات فوتبال قرار گیرم، در این مجمع رای خوبی کسب نمودم که این مهم مسئولیت بنده را سنگین تر خواهد کرد، امیدوارم با حمایت جامعه مخاطب رشته‌های فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال را در سطح استان اصفهان توسعه دهیم.

وی با اشاره به شرایط کنونی در بحث ویروس کرونا گفت: فلسفه فوتبال از زمین‌های خاکی و آسفالت که همان گل کوچک خودمان می باشد آغاز گردید که این بازی به  سالن و چمن کشیده شد، متاسفانه فوتبال در زمین های خاکی و آسفالت به فراموشی سپرده شد اما با توجه به ویروس کرونا وظیفه ما به عنوان هیات فوتبال استان اصفهان این است که با همکاری شهرداری ها فوتبال گل کوچک را دوباره رونق دهیم.

علی طاهری ادامه داد: ما می‌توانیم از زیرساخت‌های شهرداری ها در جهت توسعه رشته‌ فوتبال بهره ببریم و مسابقات گل کوچک را به صورت سه به سه در زمین های چمن مصنوعی دوباره احیا کنیم که در این راستا برنامه ویژه‌ای در دستور کار است.

رئیس هیات فوتبال استان اصفهان با اشاره به شایعه واگذاری امتیاز تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر به دیگر استان های کشور گفت: واگذاری امتیاز این تیم به بیرون از استان اصفهان، صد درصد باید با نظر هیات فوتبال و موافقت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان صورت گیرد که این دو مجموعه اصلاً با واگذاری امتیاز هایپر شهر شاهین شهر به استان‌های دیگر موافق نیستند و در تلاش هستیم سهمیه این تیم در استان اصفهان حفظ شود.

وی تاکید کرد: جلسات مختلفی با مسئولین باشگاه هایپرشهر شاهین شهر برگزار نمودیم، در وهله اول حمایتهای هیات فوتبال از این تیم مدنظر است و اگر دوستان تمایل به تیمداری نداشته‌ باشند، انشالله سهمیه در اختیار فوتبال قرار خواهد گرفت و تا آنجا که می‌شود سهمیه در استان اصفهان باقی خواهد ماند.

علی طاهری پیرامون برخی از مدارس فوتبال که تنها دنبال کسب درآمد هستند، بیان داشت: متاسفانه بابی در کشور و حتی در استان اصفهان باز شده که یکسری افراد، از فوتبال به دنبال کسب درآمد هستند، معمولا سه ماه تابستان می‌آیند مدرسه فوتبال دایر می کنند و پس از پایان دوره بدون خروجی مناسب فقط به دنبال کسب سود و درآمد هستند، هدف هیات فوتبال استان اصفهان این است که افراد دارای موسسه و باشگاه حقوقی ثبت شده، در کنار کشف استعداد و پرورش، مدرسه فوتبال و فوتسال نیز داشته باشند.

رئیس هیات فوتبال استان اصفهان افزود: شما استعداد را کشف و آن را پرورش می دهید، باید این ورزشکار به حوزه قهرمانی برسد، باید باشگاه هایی وارد این قضیه شوند که توان این کار را داشته باشند که یک بازیکن را از صفر تا صد مورد حمایت قرار دهند.

وی پیرامون باشگاه های اصفهان در لیگ های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: به عنوان یک اصفهانی آرزوی موفقیت برای همه باشگاه اصفهانی در حوزه های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی دارم و در هر جایی که قرار است به این باشگاه ها کمک کنیم در خدمت آنها هستیم.

علی طاهری ادامه داد: امیدوارم باشگاه های سپاهان و ذوب آهن به جایگاه اصلی خود بازگردند و دل هواداران را شاد کنند، وقتی این تیم ها موفقیت کسب می‌کنند حال مردم اصفهان خوب است و وقتی نتیجه نمی‌گیرند واقعا مردم اصفهان دچار ناراحتی و افسردگی می‌شوند، این دو باشگاه خیلی بار فوتبال استان را به دوش می کشند انشاءالله با تدابیر مدیران عامل باشگاه ها، کادر فنی و بازیکنان هر دو تیم دل هواداران اصفهانی همیشه شاد باشد. ضمن اینکه بنده به عنوان نفر اول فوتبال استان اصفهان در تلاش هستم همه باشگاه ها را در رشته های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی تقویت کنم و این رشته ها در سطح استان اصفهان توسعه دهیم.

در پایان رئیس هیات فوتبال استان اصفهان که خود مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو نیز می باشد در خصوص این باشگاه گفت: با توجه به مسئولیت اجتماعی این باشگاه ما در کنار ورزش استان اصفهان به ویژه در بخش بانوان هستیم و امیدوارم بتوانیم در جهت توسعه ورزش در کنار اداره کل ورزش و جوانان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =