• ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
  • کد خبر: 8617
  • readingTime: ۱ دقیقه
بازدید غریب پور از شرکت لوله و ماشین سازی ایران

رئیس هیات عامل ایمیدرو از شرکت لوله و ماشین سازی ایران (اسلامشهر) بازدید کرد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، خداداد غریب پور در حاشیه بازدید از شرکت لوله و ماشین سازی ایران، گفت: این مجموعه صنعتی بزرگ در دوران مدیریت جدید از سال 95، شاهد تحولات مثبت و سازنده در عرصه تولید بوده است.

وی ادامه داد: روند تولید، فروش، صادرات، عمل به تعهدات، رشد اشتغال و تولید محصولات جدید در شرکت لوله و ماشین سازی ایران در سال جهش اقتصادی، دلگرم کننده است.

رئیس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: تولید لوله هایی با استاندرادهای جهانی و صادرات آن به کشورهای مختلف و نیز تامین بخش عمده نیاز کشور به لوله های چدنی، توسط شرکت لوله و ماشین سازی ایران، بیانگر حرکت اصولی و رو به جلوی این شرکت است.

وی افزود: بی تردید وزارت صنعت، معدن و تجارت، حمایت های لازم را برای تقویت بیشتر و حمایت از روند رو به رشد این شرکت در پروژه های آبرسانی حوزه های معدنی و صنعتی کشور ادامه خواهد داد.

لوله سازی ایران؛ شرکت موفق و بدون حاشیه

در ادامه این جلسه، محمدصالح ضیایی، معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار اسلامشهر گفت: انسجام و وحدت شرکت لوله و ماشین سازی ایران باعث شده تا این مجموعه جزو شرکت های موفق و بدون حاشیه شهرستان باشد.

وی افزود: افزایش تولیدات و همچنین افزایش نیروی انسانی شاغل در شرکت مذکور، نشان دهنده حرکت آن در راستای تحقق جهش تولید طی سال جاری است.

افزایش 4 برابری صادرات

محمدرضا بابایی، مدیرعامل شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران نیز با اشاره به قدمت 65 ساله این شرکت گفت: با وجود تشدید تحریم‌های ظالمانه در 3 سال گذشته، اما با حمایت‌های صورت گرفته از سوی مجموعه های مدیران شهرستان از جمله فرماندار اسلامشهر و نیز تلاش مدیران، کارکنان و کارگران این شرکت، افزایش 4 برابری صادرات محصولات در سال 99 ثبت شد.

وی ادامه داد: در کنار این موفقیت، شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران به همه تعهدات مالی خود اعم از حقوق کارگران، بیمه، مالیات و غیره عمل کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =