تفاهمنامه

شرکت ذوب آهن اصفهان و قرارگاه خاتم الانبیا تفاهم نامه خرید ریل امضا کردند و بر اساس آن خرید 90هزارتن ریل از ذوب آهن اصفهان مورد توافق قرار گرفت.

به گزارش ایراسین، در راستای اهداف عالیه وزارت راه و شهرسازی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در زمینه توسعه حمل و نقل ریلی کشور حمایت از صنایع داخلی و استفاده حداکثری از توانمندی‌های بومی از یک سو و ایجاد ظرفیت و توانمندی تولید ریل ملی مطابق با استانداردهای بین المللی در شرکت ذوب آهن اصفهان، با توجه به فرآیند طی شده در سال‌های اخیر و از سوی دیگر به منظور دستیابی به تعامل و همکاری نزدیک و متقابل و در راس آن توسعه و حمایت از تولید ملی ریل مورد نیاز خطوط راه آهن در سال جدید تولید این تفاهم‌نامه بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا- کلینیک تخصصی راه و شهرسازی - مدیریت مستقل پروژه راه آهن چابهار- زاهدان به امضا رسید.

لازم به ذکر است که موضوع تفاهم‌نامه خرید ۹۰ هزار تن ریل 60E1 با گرید R260  مطابق با آخرین ویرایش استاندارد EN13674-1 برای راه آهن چابهار-زاهدان به صورت چند مرحله‌ای و با توافق طرفین در خصوص تناژ و زمان عرضه و کشف قیمت در بورس کالاست.

گفتنی است محموله ها و زمانبندی تناژ تحویلی طبق جدولی که با تایید طرفین خواهد رسید انجام خواهد شد و مبلغ واحد هر معمول خریداری شده ثابت و بر اساس نرخ روز بورس کالا خواهد بود.

شرکت ذوب آهن اصفهان به عنوان نخستین کارخانه فولادساز کشور است که در جهت تولید ریل ملی تلاش گسترده ای داشته و تا به امروز ریل تولیدی ذوب آهن در بخشهای مختلف حمل و نقل ریلی کشور همچون خطوط متری شهری مورد استفاده قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =