• ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۱
  • کد خبر: 8566
  • readingTime: ۲ دقیقه
دیدار دوتیم فوتبال سپاهان-ذوب اهن اسفند98

عکس:مجتبی جهان بخش

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با هدایت کادر فنی جوان و بازیکنان باتجربه به دنبال کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر است.

به گزارش ایراسین، قرار است لیگ برتر فوتبال ایران در فصل جدید کمتر از دو هفته دیگر آغاز شود و تیم های حاضر در این رقابت ها برای حضوری پرقدرت در حال برگزاری بازی های تدارکاتی و انجام آخرین اقدامات تمرینی می باشند که تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با هدایت محرم نویدکیا از این قاعده مستثنی نیست و توانسته آماده‌سازی خوبی داشته باشد.

مسئولین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بعد از ناکامی با امیر قلعه‌نویی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و همچنین عدم موفقیت در جام حذفی فوتبال، محرم نویدکیا را جایگزین قلعه نویی کردند. اسطوره طلایی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت سپاهان نشست اما با بدشانسی از گردونه رقابت ها حذف گردید.

شاگردان نویدکیا خیلی زود تمرینات خود را آغاز کردند، آنها اردویی در تهران داشتند و در یک بازی دوستانه مقابل سایپا به تساوی بدون گل رضایت دادند. سپاهان در دومین دیدار دوستانه به مصاف تراکتور رفت و با یک گل مغلوب شد و در آخرین بازی هم پیش از آغاز لیگ بیستم به مصاف  آلومینیوم اراک خواهد رفت.

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در فصل نقل و انتقالات ریخت و پاش آنچنانی نکردند و نویدکیا به اسکلت تیم خود دست نزد. دانیال اسماعیلی‌ بزرگترین خرید تیم بود که از ذوب‌آهن خریداری شد. دیگر مهره‌ای که از فولادشهر به نقش جهان آمد محمد نژادمهدی بود که در قلب خط دفاعی بازی می‌کند. محمدرضا خلعتبری نیز برای سومین بار در آخرین سال‌های بازیگری‌اش پیراهن طلایی را به تن کرد. دو خرید دیگر تیم از بازیکنان جوان بودند. علیرضا صادقی و سبحان پسندیده را باید در جریان بازی‌ها بیشتر بشناسیم.

سری به خروجی‌های سپاهان می زنیم، سعید آقایی راهی پرسپولیس شد اما هنوز سمت چپ تیم، بازیکن دارد. در قلب خط دفاعی محمد طیبی به صنعت نفت رفت. محمد ایرانپوریان با حضور اسماعیلی‌فر جایی برای عرض اندام نداشت و جدا شد. علی قربانی و ولادیمیر کومان هم جایی در برنامه‌های سرمربی جدید نداشتند. ابوالفضل عکاشه هم دیگر خروجی سپاهان بود، این تیم همچنان ستاره‌های زیادی را در ترکیب خود می بیند که می توان به پیام نیازمند، جورج گولسیانی، مرتضی منصوری، سروش رفیعی، محسن مسلمان، محمدرضا حسینی، محمد محبی، سجاد شهباززاده، کی‌روش استنلی، محسن الغسانی و … اشاره کرد.

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با هدایت کادر فنی جوان و بازیکنان باتجربه به دنبال کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر است و باید دید محرم نویدکیا از پس این ماموریت دشوار برخواهد آمد؟ شاگردان محرم نویدکیا در هفته نخست باید به مصاف گل‌گهر سیرجان بروند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =