نعیمی

قائم مقام و عضو هیات عامل ایمیدرو، اقدامات اکتشافی و زیربنایی این سازمان را در استان بوشهر تشریح کرد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی ایمیدرو؛ قائم مقام ایمیدرو در نشست پایش مصوبات وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان بوشهر گفت: ایمیدرو در بخش اکتشاف، شرح خدمات طرح اکتشاف تفصیلی منطقه دشتی را به اتمام رسانده و آن را مصوب کرده است. به گفته این عضو هیات عامل ایمیدرو، پیشرفت طرح فوق 85  درصد است.

وی افزود: شرح خدمات طرح اکتشاف تکمیلی استان نیز تهیه و به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارسال شده است و به محض ابلاغ، اجرایی خواهد شد.

برنامه تکمیل 7 طرح راه سازی و برق رسانی

قائم مقام ایمیدرو با اشاره به طرح های زیربنایی این سازمان در معادن استان بوشهر تصریح کرد: اکنون 2 طرح راه سازی به طول 14 کیلومتر به معادن «تنب گوراب، برازجان، خورموج و اهرم» و «گنبد نمک جاشک» با اعتبار نزدیک به 250 میلیارد ریالی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: مطالعات یک طرح راه سازی (6 کیلومتر) و 4 طرح برق رسانی (20 کیلومتر) در حال انجام است. نعیمی تاکید کرد: با اجرای این طرح ها، 38 معدن منتفع خواهند شد.

مطالعات 5 طرح زیربنایی معادن کوچک

نعیمی با اشاره به اقدامات طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک، اظهار داشت: مطالعات طرح راه دسترسی به معادن گنبد نمک جاشک انجام شده و مطالعات اولیه 3 طرح برق رسانی (16.5 کیلومتر) و یک طرح راه سازی (22.5 کیلومتر) در معادن کوچک مقیاس در حال انجام است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از طرح های مذکور، 34 معدن منتفع خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =