• ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵
  • کد خبر: 8552
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال بانوان

مرحله دوم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان ایران از روز ۲۰ آبان 1399 به میزبانی تهران انجام خواهد شد.

به گزارش ایراسین، مرحله اول مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان ایران با اخذ مجوز از ستاد مقابله با کرونا به صورت متمرکز در تهران انجام شد و طبق برنامه فدراسیون قرار است مرحله بعدی این رقابت‌ها به میزبانی تهران و مشهد برگزار شود. تیم هندبال آقایان فولاد مبارکه سپاهان در مرحله اول دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشور با انجام سه بازی و با کسب دو امتیاز در رده سوم گروه B ایستاد و هندبالیست های بانوی این باشگاه نیز در رده دوم گروه A  قرار گرفتند.   

مرحله دوم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان قرار است از ۲۰ آبان و به میزبانی تهران انجام شود و دور برگشت لیگ برتر هندبال زنان نیز از ۲۹ آبان و به میزبانی مشهد خواهد بود. البته برای برگزاری این مسابقات باید شرایط کشور به لحاظ شیوع کرونا  بررسی شود.

مراد کرمی رئیس سازمان لیگ هندبال در خصوص آغاز دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال زنان اظهار کرد: به احتمال زیاد مسابقات بانوان از ۲۹ آبان و در مشهد برگزار شود، برنامه‌ریزی ما برای ادامه رقابت‌ها این گونه است البته هنوز صددرصدی نیست، باید ببینیم شرایط شیوع کرونا در کشور چگونه است و ستاد مقابله با کرونا چه تصمیمی می‌گیرد.

وی در ادامه پیرامون مرحله دوم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان نیز گفت: احتمالا رقابت‌های مردان نیز از ۲۰ آبان آغاز خواهد شد و احتمالا هم میزبان مسابقات همچنان تهران خواهد بود. البته همانطور که گفتم این‌ها تصمیمات فدراسیون برای ادامه مسابقات است اما باید دید ستاد مقابله با کرونا چه شرایطی را ایجاد خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =