فرید اصلانی

فرید اصلانی گفت: شرایط تمرینات تیم بسکتبال ذوب‌آهن خوب است و سعی می‌کنیم عملکرد مطلوبی را از ابتدای فصل داشته باشیم.

فرید اصلانی ملی‌پوش تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در گفتگو با ایراسین پیرامون تمرینات تیمش گفت: نزدیک به یک ماه است که تمرینات تیم ذوب‌ آهن در اصفهان شروع شده است، همه نفرات تیم در تمرینات حضور دارند و خوشبختانه هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همه مجموعه تیم کار خود را انجام می‌دهند و به هدف‌های خوبی که دارند فکر می‌کنند، افزود: تیم ما در گروه ب لیگ برتر بسکتبال قرار دارد و به همین دلیل ۲۰ روز دیگر نخستین بازی خود را انجام خواهیم داد، شرایط تمرینات خوب است و سعی می‌کنیم عملکرد مطلوبی را از ابتدای فصل داشته باشیم.

فرید اصلانی ادامه داد: تمرینات گروهی با تمرینات انفرادی خیلی متفاوت است، در تمرینات گروهی، کارایی و کیفیت شما را بالاتر می‌برند، هرچند که تمرینات انفرادی هم‌ کمک کننده است، با طولانی شدن تعطیلات واقعا شرایط برای همه سخت شد. حتی خود من هم دلم برای بسکتبال بازی کردن تنگ شده بود.

ملی‌پوش تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان درخصوص زمان کم میان آغاز مسابقات لیگ برتر تا شروع اردوی تیم‌ ملی بیان داشت: اولویت برای همه اهالی بسکتبال  بحث تیم ‌ملی است و مهمتر از مسابقات باشگاهی می باشد، تاریخ رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا در دست فدراسیون ایران نیست و امسال سال مهمی برای تیم‌ ملی محسوب می شود و وقفه در ابتدای لیگ آسیب خاصی به تیم‌ها و لیگ نمی رساند.

وی در پایان پیرامون تمرینات و مسابقات در دوران ویروس کرونا گفت: باشگاه ذوب‌ آهن همه گونه پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند و هر ۱۰ روز یکبار از بازیکنان تست می‌گیرد، خوشبختانه باشگاه ذوب‌ آهن تلاش می‌کند تا شرایط مطلوبی را برای حفظ سلامتی بازیکنان فراهم کند که امیدوارم همه باشگاه‌ها مثل باشگاه‌ ما رعایت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =