ادای احترام دوچرخه سواران سپاهان به شهدا

تیم دوچرخه‌سواری باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان در آستانۀ دومین روز آبان ماه که در تقویم ورزشی کشور به‌عنوان روز سپاهان نام‌گذاری شده، مسیر گلستان شهدای اصفهان تا شرکت فولاد مبارکه را با هدف تجدید میثاق با شهدا رکاب زدند. اعضای این تیم پس از ورود به شرکت فولاد مبارکه، با حضور بر قبور مطهر شهدای گمنام و اهدای گل، به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس ادای احترام کردند.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه،  محمد باقری سرپرست تیم دوچرخهسواری سپاهان اظهار داشت: من و تمامی اعضای تیم از اینکه امروز این فرصت دست داد تا در شرکت فولاد مبارکه حضور پیدا کنیم خوشحالیم، چراکه میتوانیم از کلیۀ کارکنان و مدیران عالی این شرکت به خاطر حمایت از باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان تشکر کنیم. این باشگاه برخلاف بسیاری از باشگاههای دیگر در داخل و خارج کشور، بهنوعی مانند کمیتۀ ملی المپیک از  بسیاری از رشتههای ورزشی حمایت میکند و اعضای تیم دوچرخهسواری همپیمان هستند که انشاءالله ادامهدهندۀ راه شهدا باشند و بتوانند پرچم کشور عزیزمان را در رقابتهای جهانی به اهتزاز درآورند.

محمد باقری در ادامه با اشاره به حضور دوچرخهسواران بر قبور سرداران شهید   به خاک سپرده شده  در گلستان شهدای اصفهان از زحمات کارکنان شرکت فولاد مبارکه بهعنوان رزمندگان جنگ اقتصادی کشور یاد کرد و گفت: کلیۀ ورزشکاران باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان قدردان کارکنان و مدیریت این شرکت هستند، چراکه قطعا حمایتها و به گردش درآوردن چرخ تولید توسط این عزیزان است که زمینۀ افتخارآفرینی ورزشکاران را فراهم میکند.

سرپرست تیم دوچرخهسواری باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان همچنین ساختار خوب باشگاه سپاهان و حمایتهای شرکت فولاد مبارکه را عامل اصلی موفقیتهای این تیم برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیاری از تورهای برگزارشده و حضور بازیکنان در رقابتهای خارجی برنامهریزینشده نشاندهندۀ اهمیتی است که مدیران باشگاه برای تقویت و آمادگی بیشتر ورزشکاران قائلاند.

باقری شرایط حال حاضر تیم دوچرخهسواری را خوب ارزیابی کرد و با اشاره به عضویت دوچرخهسواران ملیپوش و بسیار توانمند در این تیم خاطرنشان کرد: با برنامهریزیهای صورتگرفته و حضور دوچرخهسوارانی که کسب پیراهن طلایی، نشان عقاب آسیا و عضویت در تیم ملی را در کارنامه دارند، امیدواریم  بر سکوهای قهرمانی در رقابتهای جهانی در سال 2021 میلادی بایستیم.

سرپرست تیم دوچرخهسواری سپاهان با اشاره به کسب پیراهن سبز امتیازی رقابت تور کشور آذربایجان افزود: تیم دوچرخهسواری در رقابتهای تکمرحلهای و تورهای برگزارشدۀ آسیایی عناوین مختلفی را در رقابتهای برگزارشده به دست آورده است.

وی در خصوص موفقیتهای  این تیم، به قهرمانی در مسابقات کشوری جاده و نائبقهرمانی در مسابقات پیست اشاره کرد و با تأکید بر اضافه شدن تیم جوانان متشکل از دوچرخهسواران اصفهانی، از آمادگی این تیم برای حضور در مسابقات پیست در شهر مشهد خبر داد و گفت: در حال حاضر در حدود 80 درصد ملیپوشان کشورمان در تیم دوچرخهسواری فولاد مبارکۀ سپاهان حضور دارند و به همین جهت کسب موفقیتهای آسیایی را یک هدف قابل دسترس برای خود ارزیابی میکنیم.

در ادامه، مهران اسماعیلی سرمربی تیم دوچرخهسواری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز ضمن گرامیداشت روز سپاهان، علت نامگذاری دوم آبان به این عنوان را اهمیت این روز تاریخی دانست و افزود: سپاهانیها از روز دوم آبان ماه خاطرات خوبی در ذهن دارند و دوم آبانماه سالگرد تأسیس باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان و البته سالروز حضور  فولاد مبارکۀ سپاهان در جام باشگاههای جهان است. اتفاقی که هنوز برای هیچ کدام از باشگاههای فوتبال ایران تکرار نشده است. به مناسبت این دو رویداد بزرگ، دوم آبان ماه سالها پیش در تقویم ورزشی، به نام روز سپاهان شناخته و  نامگذاری شده است.

سرمربی تیم دوچرخهسواری سپاهان همچنین هدف از رکابزنی این تیم و حضور در فولاد مبارکه را گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و نیز شهدای اخیر جبهۀ سلامت کشور دانست و افزود: دوچرخهسواران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اگرچه خود دارای افتخارات زیادی هستند و در رقابتهای قهرمانی افتخار آفریدهاند، اما شهدا را قهرمانان واقعی این کشور میدانند.

وی افزود: اعضای کادر باشگاه سپاهان بسیار مجرباند و کار خود را بهخوبی انجام دادهاند و نتیجه آن هم موفقیتهای سالهای اخیر تیم دوچرخهسواری است که در رقابتهای برونمرزی و آسیایی

بسیار خوش درخشیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =