محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: در تیم تغییرات زیادی نداشتیم چون در یکی دوسال اخیر خریدهای خیلی خوبی انجام شده بود.

به گزارش ایراسین، به مناسبت روز دوم آبان روز سپاهان محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان میهمان برنامه زنده رود در شبکه اصفهان بود، ضمن تبریک این روز پیرامون شرایط این تیم اظهار داشت: شرایط و وضعیت تیم خیلی خوب است، من و محمدرضا ساکت در بحث حرفه‌ای مکمل هم هستیم، در تیم تغییرات زیادی نداشتیم چون در یکی دوسال اخیر خریدهای خیلی خوبی انجام شده بود. سعی کردیم با همین نفرات کار را ادامه بدیم. اگر مشکل خاصی ایجاد شود، شاید یکی دو تغییر داشته باشیم.

وی ادامه داد: شرایط مهیاست که لیگ را شروع کنیم، شاید کم و کسری وجود داشته باشد، ممکن اشتباه هم داشته باشم ولی سعی می‌کنم کمتر اشتباه کنم و تیم را طوری هماهنگ کنم که نتایج خوبی بگیریم، اگر من به عنوان سرمربی اصول را رعایت نکنم نمی‌توانم از بازیکنان انتظار داشته باشم آن‌ها رعایت کنند.

محرم نویدکیا در مورد برنامه‌ روزهای آینده سپاهان گفت: با برنامه ریزی‌هایی که کردیم پنجم آبان یک بازی دوستانه با تراکتور می‌کنیم و روز نهم آبان هم با آلومینیوم اراک در اصفهان بازی می‌کنیم و از تاریخ ۱۶ آبان هم شروع لیگ است، ما هر ۷ تا ده روز یکبار تست کرونا می‌دهیم، می‌دانم هواداران روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند. سال ها با آن‌ها زندگی کردم. دیدم که در سرما و گرما چه مسافت‌هایی را می‌آیند تا به استادیوم برسند. می‌دانم روزهای سختی است ولی امیدوارم با انرژی مثبتی که از منزل می‌دهند به ما کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره فضای مجازی گفت: خیلی اهل  فضای مجازی نیستم اما به گوشم می‌رسد، الان بحث کرونا است  ولی قبلا اینطور نبود. هواداران سر تمرین می آمدند. من کاپیتان تیم بودم و سعی می‌کردیم صحبت و بحث کنیم. سعی می‌کردم قانعشان کنم. از نقطه نظرات آن‌ها استفاده می‌کردیم. رابطه متقابلی بین من و هواداران سپاهان وجود دارد.

وی در پایان افزود: در فوتبال حرفه‌ای باید یک نفر تصمیم بگیرد و این مسئولیت بر عهده من است، اگر در آینده اشتباهی پیش آمد از همه عذرخواهی می‌کنم اما مطمئن باشند تلاش می‌کنم سپاهان را به جایگاه اصلی برسانم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =