• ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
  • کد خبر: 8500
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال بانوان

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر بانوان کشور با اختلاف فراوان از پرسپولیس بهبهان گذشت.

به گزارش ایراسین،  در آخرین بازی روز پنجم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان تیم‌های پرسپولیس بهبهان و فولاد مبارکه سپاهان مقابل هم قرار گرفتند.

سپاهانی‌ها که یک پیروزی و یک شکست را در کارنامه داشتند، موفق شدند امروز حریف خود را مغلوب کنند. شاگردان محمد خانی در نیمه اول با نتیجه پرگل ۲۱ بر ۷ پیروز شدند. سپاهانی ها در پایان بازی حریف خود را با نتیجه ۴۰ بر ۲۱ شکست دادند تا پیروزی دیگری را در لیگ کسب کند. ظهر روز جمعه اشتادسازه مقابل کربنات فیروزآباد پیروز شد تا همچنان صدرنشین باقی بماند.

فاطمه محمدخانی سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی شیرین تیمش مقابل پرسپولیس بهبهان در لیگ برتر هندبال اظهار داشت: بازیکنانم عالی کار کردند و در سرعت و دفاع عملکرد خوبی داشتند، آنها طبق همان برنامه‌ای که گفته کادر فنی پیش رفتند.

وی ادامه داد، بازیکنان تیم فولاد مبارکه سپاهان برای رسیدن به آن تلاش کردند که این پیروزی را به همه بازیکنانم تبریک عرض می کنم.

سرمربی تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در پایان پیرامون حریف روز جمعه خاطر نشان کرد: تیم پرسپولیس بهبهان فوق‌العاده خوب و سرعتی بود، این تیم از جوانان تشکیل شده است و از این بابت خوشحالم، چون لیگ امسال (شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان)، لیگ جوانان است و آنها می‌توانند خود را نشان بدهند و آینده تیم ملی را بسازند.

گفتنی است فردا شنبه در آخرین روز مسابقات دو  دیدار برگزار می‌شود که برنامه آن به شرح زیر است:

شهید شاملی کازرون – سنگ آهن بافق یزد، ساعت ۱۱

تاسیسات دریایی- ذوب آهن، ساعت ۱۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =