هوشنگ طالبی

رئیس دانشگاه اصفهان: در آینده و در نسل چهارم صنعت، بحث هوشمند سازی فعالیت ها یک اصل است و برای رسیدن به این هوشمند سازی باید از الان نیروی انسانی مجربی که دانش آن را داشته باشد تربیت کرد.

هوشنگ طالبی در گفتگو با خبرنگار ایراسین  در حاشیه افتتاحیه اولین دوره آموزشی مدیریت ارشد تحول دیجیتال گفت: در آینده و در صنعت نسل چهارم، بحث هوشمند سازی فعالیت ها یک اصل است و برای رسیدن به این هوشمند سازی باید از الان نیروی انسانی مجربی که دانش آن را داشته باشد تربیت کرد.

در ادامه به سطح بین الملی دوره آموزشی مدیریت ارشد تحول دیجیتال اشاره کرد و افزود:  این دوره برای فراگیری دانش توسط مدیرانی است که قرار است در فرآیند هوشمند سازی فولاد مبارکه فعالیت کنند لذا این بحث، بحثی زیربنایی و اساسی است و این دوره در یک بعد بین المللی در زمینه اساتید و محتوا درحال انجام است. مدرسین این دوره صرفا مدرسین دانشگاهی نیستند و مدرسینی هستند که خودشان در محیط کار بوده اند و تجربه عملی دارند چرا که اگر صرفا یک استاد دانشگاهی در این حوزه تدریس کند، نمی تواند انگیزه لازم را در فرد ایجاد کند بلکه کسی می تواند این کار را انجام دهد که خودش این مسیر هوشمند سازی را تجربه کرده باشد.

رئیس دانشگاه اصفهان در ادامه گفت: ما برای این دوره فقط به مدرسین دانشگاهی اکتفا نکردیم بلکه به سمت مدرسینی رفتیم که خودشان در نسل چهارم صنعت به صورت ملموس تجربه داشتند و این دوره نقطه عطفی برای فعالیت های آینده کشور است و احساس من این است که این شروع فعالیت است و این دوره می تواند الگویی برای دوره های مشابه و سایر سازمان ها و بخش های صنعتی باشد.

وی در خاتمه گفت: فولاد مبارکه همیشه از جهت های مختلفی پیشرو بوده است و این حرکت را هم باید به حساب پیشرو بودن آن بگذاریم و امیدواریم این همکاری یک پیشرانی برای آینده کشور باشد.

شایان ذکر است  افتتاحیه اولین آموزشی مدیریت ارشد تحول دیجیتال (طرح پرورش رهبران تحول دیجیتال مجتمع فولاد مبارکه) با همکاری دانشگاه اصفهان و شرکت ایریسا صبح دیروز با حضور مدیرعامل فولاد مبارکه، رئیس دانشگاه اصفهان و مدیرعامل شرکت ایریسا برگزار  شد. در این دوره 129 نفر از مدیران ارشد فولاد مبارکه شامل معاونین و مدیران میانی و ۲۵ نفر از مدیران ایریسا حضور دارند و انتظار می‌رود در این دوره MBA یکساله با گرایش تحول دیجیتال، دانش و مهارت مجریان اصلی طرح تحول دیجیتال مدیران فولاد مبارکه افزایش پیدا کند و این افراد آماده تر و توانمندتر در مسیر فولاد مبارکه هوشمند حرکت کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =