رسول سراییان

مدیر عامل شرکت ایریسا: طرح تحول دیجیتال فولاد مبارکه منجر به خلق ارزش های جدیدی خواهد شد و تنوع در محصولات، ارزان تر شدن آنها و ارائه نوآورانه این محصولات در کشور و در عرصه جهانی از دیگر دستاوردهای این طرح است.

رسول سرائیان  در گفتگو با خبرنگار ایراسین در حاشیه آیین افتتاحیه اولین دوره آموزشی مدیریت ارشد تحول دیجیتال گفت: به واسطه اینکه عامل اصلی پیاده سازی و موفقیت طرح تحول دیجیتال مدیران و بدنه فولاد مبارکه هستند، نیاز به ارتقاء مهارت ها و درک بهتر تحولات تکنولوژی در عرصه دیجیتال وجود داشت لذا با هماهنگی هایی که با دانشگاه اصفهان صورت گرفت یک دوره یک ساله مدیریت ارشد تحول دیجیتال ویژه مدیران فولاد مبارکه طراحی شد که شاهد افتتاحیه این دوره هستیم.

مدیر عامل شرکت ایریسا در ادامه به خلق ارزش های جدید در طرح تحول دیجیتال پرداخت و  افزود: طرح تحول دیجیتال فولاد مبارکه منجر به خلق ارزش های جدیدی خواهد شد و تنوع در محصولات، ارزان تر شدن آنها و ارائه نوآورانه این محصولات در کشور و در عرصه جهانی از دیگر دستاوردهای این طرح است.

مدیر عامل شرکت ایریسا در ادامه گفت: خروجی تحول دیجیتال این است که ما بتوانیم با هزینه کمتر کیفیت و بهره وری را بالا ببریم و با همین دارایی، محصولات متنوع در کلاس جهانی تولید کنیم وگرنه فولاد مبارکه در کشور حرف اول را می زند و نمی خواهد با کسی رقابت کند. آنچه که چشم انداز این شرکت است افق کلاس جهانی است.

سرائیان در خاتمه به نقطه عطفی که فولاد مبارکه در آن قرار دارد اشاره کرد و افزود: بدون تردید امروز فولاد مبارکه در یک نقطه عطفی تاریخی قرار دارد که می توان آن را به سمت بالا یا پایین هدایت کرد و  موفقیت این مسیر به دست مدیران حاضر در این دوره است.

شایان ذکر است آیین افتتاحیه اولین دوره آموزشی مدیریت ارشد تحول دیجیتال (طرح پرورش رهبران تحول دیجیتال مجتمع فولاد مبارکه) با همکاری دانشگاه اصفهان و شرکت ایریسا صبح دیروز با حضور مدیرعامل فولاد مبارکه، رئیس دانشگاه اصفهان و مدیرعامل شرکت ایریسا برگزار شد. در این دوره 129 نفر از مدیران ارشد فولاد مبارکه شامل معاونین و مدیران میانی و ۲۵ نفر از مدیران ایریسا حضور دارند و انتظار می‌رود در این دوره MBA یکساله با گرایش تحول دیجیتال، دانش و مهارت مجریان اصلی طرح تحول دیجیتال مدیران فولاد مبارکه افزایش پیدا کند و این افراد آماده تر و توانمندتر در مسیر فولاد مبارکه هوشمند حرکت کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =