عظیمیان

مدیر عامل فولاد مبارکه: فولاد مبارکه در یک اقدام هوشمندانه، اساسی و زیربنایی تصمیم گرفت که خودش را به نسل چهارم تکنولوژی مجهز و مسلح کند و این برنامه را تحت عنوان طرح تحول دیجیتال نام گذاری کرده و کار را در این زمینه شروع کرده است و به یاری خدا فولاد مبارکه تا سال ۱۴۰۴ به‌عنوان کارخانه هوشمند در جهان شناخته خواهد شد.

حمید رضا عظیمیان در گفتگو با خبرنگار ایراسین در حاشیه افتتاحیه اولین دوره آموزشی مدیریت ارشد تحول دیجیتال گفت: فولاد مبارکه در یک اقدام هوشمندانه، اساسی و زیربنایی تصمیم گرفت که خودش را به نسل چهارم تکنولوژی مجهز و مسلح کند و این برنامه را تحت عنوان طرح تحول دیجیتال نام گذاری کرده و کار را در این زمینه شروع کرده است و به یاری خدا فولاد مبارکه تا سال ۱۴۰۴ به‌عنوان کارخانه هوشمند در جهان شناخته خواهد شد.

حمیدرضا عظیمیان در ادامه به لزوم آموزش برای مدیران اجرایی این طرح اشاره کرد و افزود:  اجرای طرح تحول دیجیتال منجر به اداره هوشمند فولاد مبارکه و نهایتاً افزایش بهره وری و سودآوری بیشتر برای سهام داران خواهد شد و این طرح قرار است توسط مدیران فولاد مبارکه اجرایی شود. لذا مدیرانی که طرح تحول دیجیتال را اجرا می کنند باید مجهز به فناوری و تکنولوژی روز باشند و از آموزش های کافی بهره مند شوند.

وی به پتانسیل دانشگاه اصفهان برای انجام این آموزش ها پرداخت و گفت: در راستای آموزش برای این مدیران، ما با مدیریت محترم دانشگاه اصفهان وارد مذاکره شدیم؛ چرا که فکر کردیم بهترین جایی که می تواند این آموزش جامع، کامل و زیربنایی را برای مدیران ما انجام دهد؛ دانشگاه اصفهان است. دانشگاهی که با توجه به قدمت و بزرگی و امنیت، توان این کار را دارد. این مذاکرات منجر به انجام قراردادی برای طرح آموزش مدیران و رهبران فولاد مبارکه شد که قرار است طی یک سال ضمن رعایت تمام پروتکل های بهداشتی این آموزش ها صورت گیرد.

وی در خاتمه به مشکلات فراگیری ویروس کرونا شاره کرد و افزود: متاسفانه با توجه به شرایطی که به واسطه ویروس کرونا بر کشور و جهان حاکم است؛ باید ترتیباتی می دادیم که بتوانیم هم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم هم به لحاظ غنای آموزشی ایراد و اشکالی وجود نداشته باشد. این بود که این طرح را با اساتید و مدیریت دانشگاه بزرگ اصفهان شروع کردیم و امروز شاهد شروع این طرح آموزشی برای مدیران و رهبرانی طرح تحول دیجیتال در فولاد مبارکه هستیم.  

شایان ذکر است آیین افتتاحیه اولین آموزشی مدیریت ارشد تحول دیجیتال (طرح پرورش رهبران تحول دیجیتال مجتمع فولاد مبارکه) با همکاری دانشگاه اصفهان و شرکت ایریسا صبح دیروز با حضور مدیرعامل فولاد مبارکه، رئیس دانشگاه اصفهان و مدیرعامل شرکت ایریسا برگزار شد. در این دوره 129 نفر از مدیران ارشد فولاد مبارکه شامل معاونین و مدیران میانی و ۲۵ نفر از مدیران ایریسا حضور دارند و انتظار می‌رود در این دوره MBA یکساله با گرایش تحول دیجیتال، دانش و مهارت مجریان اصلی طرح تحول دیجیتال مدیران فولاد مبارکه افزایش پیدا کند و این افراد آماده تر و توانمندتر در مسیر فولاد مبارکه هوشمند حرکت کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =