• ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۶
  • کد خبر: 8479
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال بانوان

تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر کشور توانست تیم کربنات سدیم را شکست دهد.

به گزارش ایراسین، در دومین بازی روز چهارشنبه رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به مصاف تیم کربنات سدیم فیروز آباد رفت و در پایان موفق شد این دیدار را  با نتیجه ۳۱ بر ۱۱ به سود خود به پایان برساند، گفتنی است سپاهانی ها 8 بازیکن خود را به دلیل بیماری کرونا در اختیار نداشتند. نماینده اصفهان در نیمه اول ۱۶ بر ۴ پیروز میدان بود.

فاطمه محمدخانی سرمربی تیم هندبال سپاهان پس از برتری تیمش برابر کربنات سدیم در لیگ برتر هندبال گفت: برابر یک تیم جوان به میدان رفتیم و بچه‌ها با انگیزه و برای پیروزی وارد میدان شدند و قول دادند با اختلاف زیاد به این برتری برسند که این موضوع محقق شد. تیم حریف هم خوب بود و از نظر نفس پا به پای ما پیش آمد.

وی افزود: روزی که برای مسابقات آمدیم گروه اولی بودیم که تست کرونا دادیم و قرار شد تا ساعت ۱۸  نتیجه را به ما خبر بدهند تا ترکیب تیم را مشخص کنیم. ساعت  21:۴۵ شب به ما اطلاع رسانی شد و بچه‌ها خواب بودند. ۷ بازیکن ما کرونا داشتند و مجبور بودیم اتاق‌ها را جا به جا کنیم و این باعث شد بچه‌هایی که کنار بازیکنان کرونایی بودند دچار استرس شوند.

فاطمه محمدخانی با بیان اینکه با اتفاقات شب گذشته ساعت ۱۱ صبح مسابقه ما شروع شد، خاطر نشان کرد: این موضوع روی روح و روان بازیکنان اثر گذاشته بود، انتظار بود که نتیجه تست زودتر اعلام می‌شد تا ما می‌توانستیم برنامه‌ریزی کنیم چون سه نفر از بازیکنان ما که تست کرونای آنها مثبت بود، از بازیکنانی بودند که در ترکیب اصلی قرار داده شده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =