سپاهان

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به مناسبت تبریک روز دوم آبان روز سپاهان در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان حضور یافت.

به گزارش ایراسین، سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با حضور در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان روز دوم آبان روز سپاهان را به محمدرضا ساکت مدیرعامل، کارکنان و هواداران این باشگاه تبریک گفت.

سید محمد طباطبایی در این دیدار اظهار داشت: دوم آبان روزی ماندگار در تاریخ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است که جا دارد به همه طلایی پوشان تبریک عرض نمایم، در این روز حضور تیم فوتبال سپاهان در تورنمنت معتبر جام باشگاه‌های جهان و حضور در کنار تیم های بزرگ جهان همچون آث میلان ایتالیا، بوکاجونیورز آرژانتین و ... قطعی شد و سپاهان تنها تیمی از ایران می باشد که در مسابقات جام باشگاه‌های جهان حضور داشته است.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: اکثر تیم های ایرانی آرزوی شان حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان است و برای این مهم خیلی تلاش کرده اند و می کنند اما سپاهان با اقتدار در این مسابقات حضور داشت که جای غرور دارد، امیدوارم روز به روز شاهد موفقیت‌های باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان با مدیریت خوب آقای ساکت باشیم.

وی پیرامون باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان گفت: سپاهان یکی از الگوی باشگاه های ورزش کشور می باشد که دارای استانداردهای لازم در سطوح بالا است که با حمایت از رشته های مختلف ورزشی پیرامون توسعه ورزش به خصوص حوزه قهرمانی در کنار اداره کل ورزش و جوانان بوده و همچنین با نگاه و رویکرد فرهنگی  در راستای اهداف اجتماعی گام های موثری برداشته است.

سید محمد طباطبایی اظهار داشت: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در کنار جامعه ورزش می باشد که همراه و همسو با اهداف عالی ورزش قدم بر می دارد و جا دارد از آقایان عظیمیان و ساکت مدیران عامل مجتمع فولاد مبارکه و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان تشکر نمایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تاکید کرد: اداره کل در کنار باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خواهد بود تا بسترهای لازم در راستای رشد و شکوفایی استعدادهای درخشان در حوزه ورزش استان اصفهان فراهم شود، با توجه به برنامه محوری و آینده‌نگری که این باشگاه خوب و مردمی دارد، دیگر باشگاه‌های کشور می توانند از آن الگو پذیر باشند.

وی در پایان به کادرفنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اشاره کرد و افزود: به محرم نویدکیا و دستیاران جوان و با انگیزه اش که برگرفته از دل باشگاه سپاهان می باشد تبریک عرض می کنم و امیدوارم این کادرفنی جوان بهترین ها را برای طلایی پوشان اصفهانی رقم زنند.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان نیز گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یکی از قدیمی ترین مجموعه های تحت امر و زیر مجموعه حوزه ورزش استان اصفهان تلقی می شود که با قدمتی از سال 1332 با نام شاهین اصفهان آغاز شده که سال ۱۳۴۲ به نام سپاهان تغییر کرد اکنون با همان نام در میادین مختلف حضور پیدا می کند.

وی پیرامون روز دوم آبان اظهار داشت: فلسفه نامگذاری این روز به نام سپاهان این است که سپاهان در جام باشگاه های جهان حضور یافته و به عنوان اولین و در حال حاضر تنها باشگاهی ایرانی است که توانسته در جام باشگاه های فوتبال جهان شرکت کند و امیدوارم همه باشگاه های ایرانی در عرصه های بین‌المللی موفق باشند.

محمدرضا ساکت ادامه داد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اکنون در مسیر فعالیت‌ها کماکان هم در حوزه های کارگری، صنعت فولاد، همگانی، بحث استعدادیابی رشته‌های مختلف در جنسیت های مختلف و نهایتاً ورزش حرفه‌ای سازماندهی خود را دارد و با یک تنوعی از رشته‌ها و جنسیت ها در حال فعالیت می باشد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان با تشکر از مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به خاطر همکاری و همراهی نزدیک بیان داشت: رویکردی که در حال حاضر  ما به دنبال آن هستیم بحث توجه به استعدادیابی، پرورش استعدادها، نظام استعدادیابی، ایجاد مدارس و آکادمی های استعدادیابی با شعار استعدادیابی مولد تا یک ورزشکار تبدیل به یک بازیکن تمام عیار شود و در برخی از شهرستان ها نیز این نگاه را داریم.   

وی در پایان افزود: کماکان باشگاه فولادمبارکه سپاهان در این مسیر با تاکیدات آقای عظمیان و براساس مسئولیت های اجتماعی با عنایت به زیرساخت‌های استان اصفهان کمک به رفع مشکلات و مواردی که به عنوان یک گره کورهای مسائل عمرانی استان هست به آن توجه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =