دیدار ایرج ترابی با پیشکسوت رسانه عبدالحسین جعفری

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در دیدار با عبدالحسین جعفری، روزنامه‌نگار پیشکسوت اصفهانی گفت: روزنامه‌نگاران پیشکسوت زبان گویای تاریخ روزنامه‌نگاری هستند.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در دیدار با عبدالحسین جعفری، روزنامه‌نگار پیشکسوت اصفهانی، در محل کارگاه خبرنگاری، به نقش تأثیرگذار خبرنگاران در عرصۀ اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: روزنامه‌نگاران پیشکسوت، گنجینه‌های زندۀ تاریخچۀ روزنامه‌نگاری‌اند که با انبوهی از تجربه، چراغ راه جوانانی به شمار می‌آیند که تازه پا به عرصۀ رسانه گذاشته‌اند.

ایرج ترابی از گنجینۀ استاد جعفری بهعنوان دستاوردی ارزشمند که با همتی بلند و پشتکاری مثالزدنی طی سالهای متمادی به دست آمده است یاد و اضافه کرد: برای نگهداشت این گنجینه باید تلاش فراوان و جدیتری از سوی مسئولین صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه جمعآوری آرشیو مطبوعات گذشته تاریخ مطبوعات را از مرگ تدریجی میرهاند، تصریح کرد: شایسته است این مجموعۀ ارزشمند در موزهای در شأن نصف جهان که تاریخچۀ پرآوازهای از فرهنگ و هنر و مشاهیر بزرگ ادبی و هنری را در کارنامۀ خود دارد نگهداری شود. این امر  بیتردید همت مدیران فرهنگی شهر را میطلبد و در این راستا فولاد مبارکه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه ضمن اشاره به موضوع سخت و زیانآور بودن حرفۀ خبرنگاری گفت: حفظ شأن و کرامت خبرنگاران همواره در رأس برنامهها و اصول حرفهای روابط عمومی فولاد مبارکه بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =