باشگاه های ورزشی

فعالیت باشگاه های ورزشی استان اصفهان با ظرفیت ۵۰ درصد در هر سانس مجددا آغاز شد.

به گزارش ایراسین، روز پنجشنبه گذشته طی نشستی که با حضور ایوب درویشی دبیر ستاد مدیریت بیماری کرونا استان اصفهان، سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان، منصور شیشه فروش مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان و دیگر مسئولین در استانداری تشکیل شد، مقرر گردید فعالیت باشگاه های ورزشی استان اصفهان با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و با ظرفیت ۵۰ درصد در هر سانس مجددا آغاز گردد.

در این نشست مقرر شد در صورتی که باشگاه ها نسبت به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی اقدامات لازم را اجرایی نکنند نسبت به تعطیلی آن باشگاه اقدام خواهد شد.

از دیگر مواردی که در این جلسه طرح موضوع گردید، فعالیت استخرهای شنا و فضاهای آبی بود که مقرر شد تا اطلاع بعدی از انجام فعالیت خودداری نمایند.

همچنین پیرامون بازرسی ها و نظارت کامل بر فعالیت های باشگاههای ورزشی مقرر گردید، تیمهای بازرسی توسط اداره کل ورزش و جوانان تشکیل تا نسبت به بازرسی مستمر بر فعالیت های باشگاهها در شرایط کرونا اهتمام ورزند.

در همین راستا مقرر گردید هیات پزشکی ورزشی به اتفاق نمایندگان بهداشت و درمان استان با تیم های نظارتی همکاری نمایند.همچنین مقرر گردید در صورتی که کل فعالیت های صنوف مختلف در شرایط اضطراری با تعطیلی مواجه شود، نسبت به تعطیلی باشگاه های ورزشی نیز اقدام گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =