بهزاد مصطفوی

بهزاد مصطفوی گفت: خوشبختانه توانستیم در مرحله‌ اول لیگ دوومیدانی جوانان کشور بهترین نتایج را کسب نمائیم.

به گزارش ایراسین، بهزاد مصطفوی مربی تیم دوومیدانی جوانان فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون برگزاری لیگ جوانان کشور گفت: در مجموع امسال تیم‌های خوبی در لیگ دوومیدانی جوانان حضور داشتند، به طوری که چند تیم برای قهرمانی بسته شده بودند، تیم ما هم با بازیکنان جوانان مثل همیشه با رقبایش جنگید و مطمئن بودیم که می‌توانیم پدیده مسابقات باشیم.

وی با بیان اینکه سپاهان می توانست یقه تیم‌های دیگر را بگیرد، ادامه داد: با وجودی که خیلی دیر تمرینات را شروع کردیم، اما باز هم در اولین مرحله از لیگ  جوانان، ورزشکاران ما درخشش خاصی داشتند، به طور حتم هدف ما با توجه به اینکه جوانان خوبی داریم این است که پدیده‌های خوبی را در فصل پیش‌رو به رشته دوومیدانی معرفی کنیم.

بهزاد مصطفوی افزود: ان‌شاالله دوندگان سپاهانی توانایی خود را به دوومیدانی ایران در آینده نشان می دهند، فکر می‌کنم پس از بازگشت دوباره به دوومیدانی توانسته‌ایم دین خودمان را به این رشته ورزشی ادا کنیم.

مربی تیم دوومیدانی جوانان فولاد مبارکه سپاهان پیرامون لغو مرحله نهایی لیگ دوومیدانی  جوانان بیان داشت: ما مایل بودیم مرحله نهایی مسابقات برگزار شود تا جوانان ما بتوانند مانند بزرگسالان در این روزهای سخت کرونایی برای لحظاتی هم که شده دل مردم را شاد کنند، اما مسئولان دوومیدانی برای جلوگیری از خطرات احتمالی تصمیم گرفتند تا لیگ را تعطیل کنند و ما هم به این تصمیم احترام می‌گذاریم.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه توانستیم در مرحله‌ اول لیگ دوومیدانی جوانان کشور بهترین نتایج را کسب نمائیم و به خوبی از نام سپاهان در لیگ دفاع کنیم. امیدوارم مسئولان باشگاه به نوبه خودشان این قهرمانی کوچک را از ما قبول کنند چراکه نزدیک به ۸۰ درصد تیم ما را جوانان بومی تشکیل داده اند و امیدوارم برای سال آینده از آن‌ها در تیم اصلی سپاهان استفاده کنیم.

در پایان بهزاد مصطفوی با اشاره به برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: به صیامی بابت انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی تبریک می‌گویم و امیدوارم با حضور وی روزهای خوبی برای دوومیدانی کشور رقم بخورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =