احمد جمشیدیان

احمد جمشیدیان گفت: تیمی در لیگ برتر موفق تر خواهد بود که ثبات بیشتری داشته باشد و با کیفیت بهتر، هفته های بیشتری را پشت سر بگذارد.

به گزارش ایراسین، احمد جمشیدیان هافبک سابق تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون این تیم اظهار داشت: تیم فولادمبارکه سپاهان شرایط بهتری نسبت به سایر تیم های لیگ برتری دارد، چراکه اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و کادر فنی این تیم به موقع تعیین شده اند و از اواخر فصل گذشته تمدید بازیکنان کلیدی تیم آغاز شد و سعی کردند تمام بازیکنانی که نیاز دارند را حفظ کنند،  با توجه به نیازهایی که در پست های مختلف داشتند، چند بازیکن بسیار خوب به تیم اضافه شده است. این تیم در سکوت و آرامش مسیرش را طی می کند.

وی در خصوص کادرفنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: به نظر بنده کادر خوبی در این تیم جمع شده است، اوج کار محرم نویدکیا، اضافه کردن محمود کریمی بود که مطمئنا می تواند خیلی به او کمک کند، سپاهان با توجه به ابزار و امکاناتی که در اختیار دارد و با توجه به مدیریت بسیار قدرتمند باشگاه، همه شرایط برای موفقیت فراهم است.

احمد جمشیدیان پیرامون پیش بینی موفقیت سپاهان با محرم نویدکیا بیان داشت: باید دید که منظور از موفقیت چیست، من مطمئن هستم که باشگاه سپاهان از نویدکیا انتظار قهرمانی ندارد، ممکن است این اتفاق رخ بدهد ولی مدیران باشگاه قطعا به دنبال قهرمانی در سال اول نیستند. آنها به دنبال یک برنامه ریزی بلند مدت و چند ساله هستند و قصد دارند تیم خوبی برای آینده بسازند.

هافبک سابق تیم فوتبال سپاهان در خصوص تقابل سپاهان با امیر قلعه نویی در هفته اول لیگ برتر افزود: این دیدار که با گل گهر می باشد هم برای سپاهانی ها و هم برای امیرقلعه نویی دیدار حساسی خواهد بود، اینکه بگوییم این دیدار یک بازی معمولی است، قطعا اینگونه نیست، این دیدار، می تواند یک بازی خیلی سخت باشد، تیمی در لیگ برتر موفق تر خواهد بود که ثبات بیشتری داشته باشد و با کیفیت بهتر، هفته های بیشتری را پشت سر بگذارد.

وی در پایان تصریح کرد: با یک پیروزی یا شکست کیفیت تیم در لیگ برتر مشخص نمی شود و باید این رویه تداوم داشته باشد، امیدوارم مجموعه مربیان جوانی که به لیگ اضافه شده اند، بتوانند کیفیت خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =