عظیمیان

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان نخستین وبینار اولین رویداد از سلسله رویدادهای سری 3s گفت: تولد طرح تحول دیجیتال فولادمبارکه در مرداد ماه بود و امیدواریم فولاد مبارکه تا سال ۱۴۰۴ به عنوان فولاد مبارکه هوشمند در جهان شناخته شود.

به گزارش ایراسین، حمیدرضا عظیمیان اظهار کرد: امروز نیازمند این هستیم تا در راه سخت و پر پیچ و خم با کمک شرکتهای دانش بنیان و دانشگاه‌ها و... فولاد مبارکه ای در کلاس هوشمند ارائه دهیم.

وی ادامه داد: ما قصد داریم در ابتدا نوآورترین شرکت در فولاد و سپس در صنایع دیگر باشیم و به عنوان یک بنچمارک بتوانیم این راه را رفته و تبدیل به کارخانه ای هوشمند شویم. همچنین ما از جوانان فعال در شرکت های استارت آپی، دانشمندان و متخصصان در شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علمی و فناوری کشور تقاضا داریم که در این راه سخت به ما یاری رسانند.

مدیرعامل فولاد مبارکه ادامه داد: فولاد مبارکه به لحاظ تجهیزات و منابع مالی در سطحی قرار دارد که می‌تواند پشتیبانی لازم را در این زمینه داشته باشد. در واقع ما منابع ارزی و ریالی را در این زمینه صرف خواهیم کرد تا در زمان خود این طرح به اجرا برسد.

عظیمیان ادامه داد: این طرح یک طرح جسورانه بوده و هم اکنون در حال اجرایی شدن است و ما از همه سازمانها و بخشهایی همچون معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، صندوق شکوفایی و شرکت ایریسا تشکر می‌کنیم که در این مسیر به کمک ما آمدند.

به گفته وی، طبق همین برنامه اگر بتوانیم در ابتدای سال ۱۴۰۴، از ۴۰۰ شرکت فعلی که در این طرح هستند با نیمی از آنها قرارداد ببندیم و انبوهی از شرکت های استارتاپی داشته باشیم، این موفقیت را جشن خواهیم گرفت‌.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =